۱۵۶ مصدوم و ۳ فوتی آمار استان مرکزی در ۵ روز اخیر

606715d6de63f_2021-04-02_17-32 معاون فنی و عملیاتی اورژانس استان مرکزی گفت: از تاریخ ۹ تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری ۱۵۶ مصدوم در استان مرکزی گزارش شده که از این میان ۳ فوتی ترافیکی و ۳ مورد فوتی غیر ترافیکی بوده است.

بهروز ایران نژاد، در گفتگویی با اشاره به فعالیت اورژانس استان مرکزی در ایام نوروز اظهار کرد: اورژانس استان مرکزی در ایام نوروز همچون روزهای دیگر سال بطور آماده باش و ۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی است و با وجود حجم بالای کار آن خوشبختانه مشکلی از لحاظ تعداد نیروهای عملیاتی اورژانس استان وجود ندارد و نیروها به موقع در محل حاضر می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به تشریح آمار اورژانس استان مرکزی در پنج روزه اخیر، گفت: در روز ۹ فروردین ماه سال جاری اورژانس استان مرکزی ۱۵۴ مأموریت انجام داد که از این تعداد ۲۵ مورد مأموریت ترافیک شهری و ۸۶ مورد مربوط مأموریت به ترافیک غیر شهری بوده است، همچنین در این روز اورژانس استان ۱۴ مأموریت ترافیکی جاده‌ای و ۲۹ مأموریت غیر ترافیکی انجام داد.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس استان مرکزی تصریح کرد: در نهم فروردین ماه سال جاری کل مصدومین استان ۵۴ نفر بوده‌اند که تعداد مصدومان انتقال ترافیکی (شهری) ۲۳ نفر و تعداد مصدومین انتقالی ترافیکی (جاده‌ای) ۱۴ نفر بوده‌اند که خوشبختانه در این روز استان فوتی ترافیکی و غیر ترافیکی نداشته است.

ایران نژاد عنوان کرد: در ۱۰ فروردین ماه اورژانس استان مرکزی همچون روز گذشته ۱۵۶ مأموریت انجام داد که از این تعداد ۹ مورد مأموریت ترافیک شهری و ۹۳ مورد مربوط به مأموریت ترافیک غیر شهری بوده است، همچنین در این روز اورژانس استان چهار مأموریت ترافیکی جاده‌ای و ۵۰ مأموریت غیر ترافیکی انجام داد.

وی ادامه داد: همچنین در این تاریخ کل مصدومین استان ۸ هشت نفر بوده‌اند که تعداد مصدومان انتقال ترافیکی (شهری) چهار نفر و تعداد مصدومین انتقالی ترافیکی (جاده‌ای) سه نفر بوده‌اند که خوشبختانه در این روز استان فوتی ترافیکی و غیر ترافیکی نداشته است.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس استان مرکزی گفت: ۱۱ فروردین ماه سال جاری اورژانس استان مرکزی ۱۵۲ مأموریت انجام داد که از این تعداد ۱۱ مورد مأموریت ترافیک شهری و ۸۳ مورد مربوط به مأموریت ترافیک غیر شهری بوده است، همچنین در این روز اورژانس استان ۴۶ مأموریت ترافیکی جاده‌ای انجام داد.

ایران نژاد گفت: کل مصدومین استان در یازده فروردین ماه ۱۸ نفر بوده‌اند که تعداد مصدومان انتقال ترافیکی (شهری) سه نفر و تعداد مصدومین انتقالی ترافیکی (جاده‌ای) یک نفر بوده‌اند که متأسفانه در این روز استان یک فوتی ترافیکی داشته است.

وی بیان کرد: ۱۶۴ مأموریت ترافیکی شهری، ۱۸ مأموریت غیرترافیکی شهری، ۹۰ مأموریت ترافیکی جاده‌ای و ۱۷ مأموریت غیرترافیکی جاده‌ای آمار فعالیت اورژانس استان مرکزی در ۱۲ فروردین ماه سال جاری بوده است که در این تاریخ ۳۹ مصدوم ثبت شده است.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس استان مرکزی ادامه داد: تعداد مصدومین انتقالی ترافیکی (شهری) در دوازدهم فروردین ماه ۹ نفر و مصدومین انتقالی ترافیکی (جاده‌ای) ۲۰ نفر بوده‌اند که تعداد فوتی ترافیکی استان در این روز ۲ نفر بوده‌اند.

وی گفت: امروز ۱۳ فروردین ماه تا کنون ۱۶۳ مأموریت توسط اورژانس استان انجام شده است که از این تعداد ۱۵ مورد مأموریت ترافیک شهری و ۸۹ مورد مربوط مأموریت به ترافیک غیر شهری بوده است، همچنین در این روز اورژانس استان ۲۷ مأموریت ترافیکی جاده‌ای و ۳۴ مأموریت غیر ترافیکی انجام داد.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس استان مرکزی در پایان بیان کرد: امروز کل مصدومین استان تا کنون ۳۷ نفر بوده‌اند که تعداد مصدومان انتقال ترافیکی (شهری) ۱۴ نفر و تعداد مصدومین انتقالی ترافیکی (جاده‌ای) ۱۹ نفر بوده‌اند که خوشبختانه در این روز استان تعداد فوتی ترافیکی نداشته ولی متأسفانه سه مورد فوت غیر ترافیکی داشته است.

پست بعدی

تلف شدن گربه ماهی‌ها در ساحل جاسک

ج آوریل 2 , 2021
حدود یک کیلومتر از ساحل جاسک هرمزگان صفی از تلف شدن گربه ماهی تشکیل شده که هنوز کسی نسبت به علت آن پاسخی نداده است. این صف ماهیان که در ساحل شمالی جاسک واقع در محله نفسا تا خور شیلات تشکیل شده با بالا آمدن آب هرلحظه به شمار این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000