کارت بانکی خود را اجاره ندهید

60668e2abf284_2021-04-02_07-53 اجاره کارت‌های بانکی عمدتاً به منظور فعالیت‌های مجرمانه در سیستم پولشویی یا به عنوان حساب واسط صورت می‌گیرد و عواقب هر نوع سوءاستفاده از کارت نیز بر عهده فرد اجاره دهنده است.

سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا در گفت‌وگو با خبر فوری در مورد عواقب اجاره کارت‌های بانکی توضیح داد و گفت: اجاره کارت‌های بانکی در بستر پولشویی، شرط بندی و قمار بیشتر اتفاق می‌افتد.

وی افزود: اصولاً مجرمان با توجیه مقاصد اقتصادی و یا تجاری افراد را متقاعد می‌کنند تا کارت‌های آن‌ها را اجاره بگیرند و معمولاً نوجوانان و جوانانی که به تازگی کارت بانکی دریافت کرده‌اند، طعمه می‌شوند.

معاون اجتماعی پلیس فتا هشدار داد: به محض اینکه کشف جرم صورت می‌گیرد اولین کسی که مورد پیگیری قرار می‌گیرد شخص صاحب حساب است.

سرهنگ پاشایی افزود: هفته گذشته ۶ هزار کارت بانکی مسدود شد و برای صاحبان این کارت‌ها، محرومیت‌های موقت قطعاً اتفاق می‌افتد.

مشروح این گفتگو را بشنوید:

پست بعدی

علم در مقابله با دیابت کجا ایستاده است؟

ج آوریل 2 , 2021
پژوهشگران و متخصصان سعی دارند تا با پیشرفت‌ پیرامون تشخیص و درمان دیابت، راه‌های جدیدی برای مقابله و کنترل این بیماری ارائه دهند. پژوهش‌های علمی پیرامون دیابت روز به روز در حال پیشرفت هستند و سعی دارند تا این بیماری را از جنبه‌های گوناگون مورد بررسی قرار دهند و نقطه‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000