دولت فرانسه نوشیدن الکل را در معابر عمومی ممنوع کرد

60660d25928dc_2021-04-01_22-42 نخست وزیر فرانسه که روز پنجشنبه به منظور توضیح جزئیات برنامه دولت برای اعمال محدودیت‌های تازه کرونایی در مجلس ملی این کشور حاضر شده بود، از ممنوعیت مصرف نوشیدنی‌های الکلی در معابر عمومی این کشور خبر داد.

ژان کاستکس هدف از اعمال این ممنوعیت را کاهش تجمع مردم در اماکن عمومی عنوان کرد و توضیح داد که با همکاری استانداری‌ها و شهرداری اعمال این ممنوعیت در حاشیه رودخانه‌ها، اسکله‌ها و میادین اعمال خواهد شد.

با آغاز فصل بهار و ادامه تعطیلی کافه‌ها، بارها و رستوران‌ها در فرانسه، جمعیت قابل توجهی از مردم این کشور طی روزهای اخیر با تهیه مشروبات الکلی از سرویس بیرون‌بَرِ بارها، کافه‌ها و سوپرمارکت‌ها در معابر عمومی تجمع می‌کردند و ضمن نوشیدن الکل از تابش آفتاب بهاری لذا می‌بردند؛ اقدامی که به گفته دولت موجب تسریع شیوع ویروس کرونای جهش‌یافته در این کشور شده است.

امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه چهارشنبه شب با تاکید بر گسترش محدودیت‌های کرونایی وضع شده در مناطق پرخطر به کل کشور از تعطیلی مدارس در آستانه آغاز تعطیلات بهاره خبر داد. بدین ترتیب تردد در شهرهای فرانسه به جز در موارد ضروری پس از ساعت ۱۹ و تا ۶ صبح ممنوع خواهد بود و در طول روز نیز شهروندان نباید تا بیش از شعاع ۱۰ کیلومتری از محل سکونت خود فاصله بگیرند. همچنین کسب و کارهای غیرضروری نیز به مدت چهار هفته تعطیل خواهند بود و دورکاری کارکنان در مشاغل سازگار با این روش، افزایش خواهد یافت.

ژان کاستکس، نخست وزیر فرانسه روز پنجشنبه با تشریح جزئیات محدودیت‌های تازه در فرانسه برای مقابله با موج سوم شیوع ویروس کرونا موافقت اکثریت مجلس ملی این کشور را برای اعمال این محدویت‌ها اخذ کرد.

پست بعدی

استرس مزمن منجر به ریزش مو می‌شود

پ آوریل 1 , 2021
محققان در دانشگاه هاروارد آمریکا از طریق مطالعه بر روی سلول‌های ریشه مو دریافته‌اند که استرس مزمن باعث ریزش مو می‌شود. پژوهشگران در این تحقیق مکانیزم بیولوژیکی را که به سلول‌های ریشه مو اجازه رشد مجدد می‌دهد بازسازی کردند و از طریق ردیابی سیگنال استرس، به نقش این عامل در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000