سفارت ۱۲ کشور در کره شمالی تعطیل شد

6065ba61892b5_6065ba61892bb سفارت روسیه در پیونگ یانگ علت تعطیلی سفارت ۱۲ کشور در کره شمالی را اوضاع چالش برانگیز در کره شمالی و بیشتر به دلیل عدم وجود کالاهای اساسی و دارو اعلام کرده است.

به گزارش خبرگزاری تاس، سفارت روسیه در پیونگ یانگ علت این اقدام را اوضاع چالش برانگیز در کره شمالی و بیشتر به دلیل عدم وجود کالاهای اساسی و دارو اعلام کرده است.

این سفارتخانه در صفحه فیسبوک خود نوشت: علت خروج این افراد از پیونگ یانگ مشخص است؛ کسی نمی‌تواند چنین محدودیت‌های غیر منتظره، کمبود شدید کالاهای اساسی از جمله دارو و رسیدگی‌های لازم برای حل مشکلات مربوط به سلامت را تحمل کند.

بر اساس این بیانیه، سفارتخانه‌های انگلیس، برزیل، آلمان، ایتالیا، نیجریه، پاکستان، لهستان، جمهوری چک، سوئد، سوئیس، فرانسه و تمامی پرسنل خارجی سازمان‌های حقوق بشری بین‌المللی کره شمالی را ترک کرده‌اند.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است، تنها ۹ سفیر و چهار کاردار اکنون در کره شمالی هستند و اکثریت پرسنل فعال در این سفارتخانه‌ها نیز به حداقل کاهش یافته است.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هجوم زمین خواران به ۳۷ هکتار از اراضی ملی طی تعطیلات نوروز امسال

پ آوریل 1 , 2021
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن از رفع ۲۱۱ مورد تعرض از زمین‌های دولتی به مساحت حدود ۳۷ هکتار در ۱۰ روز نخست فروردین، خبر داد. جواد خردمند درباره عملکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: در ۳۵ اداره کل راه و شهرسازی استانی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000