هجوم زمین خواران به ۳۷ هکتار از اراضی ملی طی تعطیلات نوروز امسال

6065af09d321d_6065af09d3221 فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن از رفع ۲۱۱ مورد تعرض از زمین‌های دولتی به مساحت حدود ۳۷ هکتار در ۱۰ روز نخست فروردین، خبر داد.

جواد خردمند درباره عملکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: در ۳۵ اداره کل راه و شهرسازی استانی و ۴۱۶ شهرستان در مجموع در ۱۰ روز نخست رفع ۲۱۱ مورد تعرض در زمین‌هایی به مساحت ۳۶۶ هزار و ۹۵۵ مترمربع انجام شد.

به گفته خردمند رفع تعرض‌ها از اول تا ۱۰ فروردین بدین شرح است: اول فروردین رفع ۷ مورد تعرض از زمین‌هایی به مساحت ۱۸ هزار و ۹۲۰ مترمربع که فاقد تعرض در روز نخست ۲۸ استان گزارش شده است. در روز دوم ۹۴ مورد تعرض از زمین‌های دولتی به مساحت ۶۹ هزار و ۷۰ مترمربع رفع شد.

وی در بیان عملکرد یگان برای روزهای سوم تا هفتم، توضیح داد: روز سوم ۲۷ مورد تعرض از ۸۹ هزار و ۹۷۰ مترمربع اراضی رفع شد. در روز ۴ فروردین ۱۳ مورد تعرض در زمین‌هایی به مساحت ۳۴ هزار و ۴۵۰ مترمربع اراضی رفع شد. در روز ۶ فروردین ۹ مورد تعرض گزارش شد که ۸ مورد از آنها به مساحت ۱۰ هزار و ۸۵۰ مترمربع رفع تعرض شد. برای روز ۷ فروردین نیز ۸ مورد تعرض از زمین‌هایی به مساحت ۱۵ هزار و ۲۰ مترمربع رفع شد.

خردمند گفت: برای روزهای ۸، ۹ و ۱۰ فروردین به ترتیب ۲۰ مورد تعرض از ۸۳ هزار و ۵۳۴ مترمربع اراضی دولتی، ۹ مورد تعرض از ۱۴ هزار و ۴۸۶ مترمربع اراضی و ۱۵ مورد تعرض از زمین‌هایی به مساحت ۳۰ هزار و ۶۵۵ مترمربع، رفع شد.

پست بعدی

اِلِمان برچیده شده پیانو در محل جدید در تبریز نصب شد/ بدون طرح آبنما

پ آوریل 1 , 2021
اِلمان برچیده شده پیانو در محل جدید خود در کنار ساختمان موزه فوتبال آذربایجان در تبریز نصب شد. این المان که همزمان با فرا رسیدن سال نو و اجرای طرح استقبال از بهار، در میدان جانبازان تبریز از سوی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نصب شده بود، بنا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000