رئیسی: پیش بینی می‌کنیم طی ۱۰ روز آینده وضعیت کشور بدتر شود

6064c0ac0e273_2021-03-31_23-04 علیرضا رئیسی گفت: پیش بینی می‌کنیم یک هفته تا ۱۰ روز پس از تعطیلات نوروز شاهد افزایش مبتلایان به کووید۱۹ باشیم و وضعیت کشور بدتر شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا چهارشنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی، با اعلام اینکه در ایام نوروز بیش از ۱۵ هزار نفر با تست مثبت کرونا به مسافرت رفته‌اند که ما از طریق کد ملی همه این افراد را رهگیری می‌کنیم ،افزود: همچنین کسانی که بیش از سه روز در کشورهای پر خطر مانند ترکیه اقامت داشته‌اند هنگام ورود به کشور قرنطینه خواهند شد و اگر لازم باشد ما پرواز را از کشورهای پرخطر لغو خواهیم کرد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ادامه گفت: امروز به دلیل سفرهای نوروزی شاهد بیشتر شدن مناطق قرمز و نارنجی هستیم و در صورتی که وضعیت شهری قرمز شود حدود یک ماه طول می کشد تا به وضعیت قبلی خود بازگردد.

رئیسی همچنین به تجمع های مردم در روز طبیعت اشاره کرد و افزود: در روز طبیعت تجمع در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است و پلیس در بوستان ها حضور دارد تا با افراد متخلف برخورد کند چرا که اگر مردم در این روز رعایت نکنند شاید وضع ما در خصوص بیماری کرونا بدتر هم شود.

وی در ادامه درباره واکسیناسیون نیز گفت: در ۶ ماه آینده به واکسن دسترسی بهتری خواهیم داشت و مردم نباید با سهل انگاری بخاطر ۵-۶ ماه باعث فوت عزیزانشان شوند.

پست بعدی

افزایش ۲۰۰ درصدی شهرهای قرمز و نارنجی در تعطیلات نوروزی

چ مارس 31 , 2021
معاون کل وزارت بهداشت، از افزایش۲۰۰ درصدی شهرستان‌های قرمز و نارنجی نسبت به قبل از تعطیلات نوروزی خبر داد. ایرج حریرچی گفت: متأسفانه با افزایش رفت و آمدها و کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با افزایش ۲۰۰ درصدی شهرستان‌های قرمز و نارنجی نسبت به قبل از تعطیلات نوروزی مواجه هستیم. وی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000