بایدن بخشی از تحریم‌های ترامپ علیه ونزوئلا را لغو کرد

6064aa951bfb6_6064aa951bfb8 وزارت خزانه داری آمریکا شامگاه چهارشنبه بخشی از تحریم هایی را که دولت ترامپ یک روز قبل از روی کار آمدن دولت بایدن علیه ونزوئلا اعمال کرده بود، لغو کرد.

دولت بایدن تحریم های اعمال شده دولت ترامپ علیه ۴ شرکت ایتالیایی را که به علت انجام تبادلات نفتی با ونزوئلا مورد تحریم قرار گرفته بودند، لغو کرد.

دولت ترامپ در ۱۹ ژانویه (۳۰ دی) یک روز قبل از روی کار آمدن دولت جو بایدن این تحریم ها را علیه شرکت های ایتالیایی و نهادهای ونزوئلا اعمال کرد.

در ادامه سیاست های خصمانه و یکجانبه وزارت خزانه داری دولت ترامپ در ۱۹ ژانویه در مجموع سه فرد، ۱۴ نهاد و شش شناور را به دلیل ارتباط آنها با شبکه تلاش برای دور زدن تحریم های ایالات متحده در بخش نفت ونزوئلا هدف قرار داد.

ونزوئلا در واکنش به محکوم کردن این تحریم ها، آنها را تجاوزی نا امیدکننده علیه مردم ونزوئلا توسط دولت دونالد ترامپ خواند.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مرکز آمار: نرخ تورم در سال گذشته به ۳۶.۴ درصد رسید

چ مارس 31 , 2021
مرکز آمار اعلام کرد: نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای خانوارهای کشور به ۳۶.۴ درصد رسید. مرکز آمار ایران در این گزارش اعلام کرد: بر اساس گزارش تورم در سال 99 بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان چهارمحال و بختیاری (٥٨,٥ درصد) و کمترین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000