سفرهای نوروزی کار خود را کردند؛ افزایش شهرهای قرمز و نارنجی کرونا

60644d4196adf_60644d4196ae2 سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش تعداد شهرستان های قرمز و نارنجی کرونا، گفت: سفر، دورهمی، عدم استفاده از ماسک و … از عوامل مهم افزایش تعداد مبتلایان به کرونا است.

سیماسادات لاری گفت: تعداد شهرستان های قرمز کرونا به ۳۲ و نارنجی به ۸۵ افزایش یافته است و ۲۷۲ شهرستان زرد و تنها ۵۹ شهرستان در کشور در وضعیت آبی هستند.

به گفته وی، رنگ جدید شهرستان‌ها که امروز ۱۱ فروردین رسمی می شود در قسمت نقشه اپلیکیشن ماسک قرار گرفته است.

لاری تاکید کرد: علاوه بر جنوب، غرب و مرکز کشور، شهرستان‌هایی از شمال و شرق کشور نیز درگیر افزایش تعداد مبتلایان شده‌اند. دورهمی خانوادگی، عدم استفاده از ماسک در بیرون از منزل، مراسم عروسی و عزا و سایر تجمعات به خصوص در محیط های سرپوشیده و خوردن غذا در محیط های عمومی مانند تالار و رستوران و سفر با وسایل نقلیه عمومی بویژه اتوبوس و قطار از مهم ترین عوامل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا است.

پست بعدی

نرخ تورم خوراکی‌ها در اسفند پارسال به ۴۱درصد رسید

چ مارس 31 , 2021
مرکز آمار ایران اعلام کرد: محدوده تغییرات تورم ۱۲ ماهه در گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» بین ۳۶.۵ درصد برای دهک دهم تا ٤١.٢ درصد برای دهک دوم است. مرکز آمار ایران اعلام کرد: نرخ تورم کل کشور در اسفند ماه ١٣٩٩ برابر ۳۶.۴ درصد است که در دهک‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000