درگیری دو نماینده در پارلمان کویت/ تعلیق ۱۵ دقیقه ای جلسه/ عکس

60634198a56a1_60634198a56a4 دو نماینده کویتی امروز (سه شنبه) در جلسه ادای سوگند کابینه این کشور با یکدیگر درگیر شده و جلسه را به طور موقت به تعطیلی کشاندند.

به نوشته وبگاه روزنامه القبس کویت، کابینه الشیخ صباح خالد الحمد الصباح ، که در روز دوم ماه مارس تشکیل شده بود، امروز در مقابل نمایندگان پارلمان ادای سوگند کرد.

پس از آن نخست‌وزیر کویت از پارلمان خواست تا از سؤال پرسیدن و استیضاح وزراء در شرایط کنونی خودداری کنند تا دولت بتواند به کارهای عقب افتاده رسیدگی کند و امور را سر و سامان دهد. این درخواست با موافقت ۲۹ تن از ۳۴ نماینده حاضر همراه شد، اما به درگیری دو تن از نمایندگان منجر شد.

«سلمان الحلیله» و «صالح المطیری» دو نماینده کویتی که از موافقات و مخالفان درخواست نخست‌وزیر بودند با یکدیگر درگیر شده و نمایندگان دیگر برای جدا کردن آن‌ها وارد عمل شدند. «مرزوق الغانم» رئیس پارلمان نیز جلسه را به مدت ۱۵ دقیقه تعلیق کرد.


پیش از این امیر کویت از نمایندگان خواسته بود کمک کنند تا دولت رأِی اعتماد گرفته و به کارهای بر زمین مانده رسیدگی کند.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

انتشار متن کامل سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین به دلیل ملاحظاتی انجام نشده/ ادعای اجاره جزایر ایرانی صحت ندارد

س مارس 30 , 2021
رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه مبنای ما در تنظیم روابط خوشایند این و آن نیست، گفت: هرکاری که جایگاه و اثرگذاری و نفوذ ایران را در عرصه بین‌المللی افزایش دهد، گامی بر ضد تحریم است. محمود واعظی درباره مباحث مطرح شده درباره سند «برنامه همکاری جامع ایران و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000