ظریف خطاب به بایدن: دولت شما همان مسیر ترامپ را ادامه داده/ زمان ترک عادات فرا رسیده

60632c8eb67c2_60632c8eb67c5 وزیر خارجه ایران در توییتی در واکنش به اظهارات بایدن نوشت: بصورت تاسف‌باری خنده‌دار است که وزارت خارجه آمریکا الان از ایران می‌خواهد به همان توافقی پایبند باشد که دولت ترامپ از آن خارج شد.

محمد جود ظریف در توییتی نوشت: [آقای بایدن ] دولت شما همان مسیر ترامپ را ادامه داده است در حالیکه تلاش میکند از تحریم های غیرقانونی وی به عنوان "اهرم" استفاده کند.

ظریف در این توئیت نوشت: رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن در سال ۲۰۱۹: "بصورت تاسف‌باری خنده‌دار است که وزارت خارجه آمریکا الان از ایران می‌خواهد به همان توافقی پایبند باشد که دولت ترامپ از آن خارج شد".

وی در ادامه نوشت: [آقای بایدن ] دولت شما همان مسیر ترامپ را ادامه داده است در حالیکه تلاش میکند از تحریم های غیرقانونی وی به عنوان "اهرم" استفاده کند. ترک عادات زننده‌ موجب مرض است. زمان ترک این یکی فرارسیده است.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چقدر از «نوروز رنگی» زندگی خود علی مشهدی است؟

س مارس 30 , 2021
فرهنگی/ رسانه علی مسعودی کارگردان سریال نوروزی تلویزیون تأکید کرد: قصد داشتم با "نوروز رنگی" تلنگری بزنم به چیزهایی که فراموش شده، آن دوران چه بودیم و الان چه شدیم. بخش‌هایی از گفتگو با علی مسعودی را به بهانه پخش سریال «نوروز رنگی» مرور می‌کنیم. * بعد از مدت‌ها سریالی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000