امروز ۱۳۰ نفر از محکومین زندانیان استان آزاد می‌شوند

6063123dede6b_6063123dede6f رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت: امروز ۱۳۰ نفر از محکومین زندانیان استان آزاد می‌شوند.

محمد رزم در جمع قضات و کارکنان دستگاه قضایی لرستان که در سالن اجلاس جهادکشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: دادگستری از قضات و کارمندان پاک دست، متعهد، جهادی و مستقل تشکیل شده است.

وی بیان کرد: ۲۵ کمیته برای اجرای سیاست‌های قوه قضاییه تشکیل شده است.

رئیس‌کل دادگستری لرستان افزود: از زمانی که مسئولیت لرستان را برعهده گرفتم ۵۶ هزار و ۷۹۱ فقره پرونده در دست بررسی بوده که با تلاش همکاران به ۲۲ هزار و ۶۲۵ فقره رسیدگی شده است و ۲۷ هزار و ۱۶۱ پرونده مختومه شده است.

رزم با بیان اینکه در دوره مسئولیتم بیش از ۴۳۷ هزار فقره پرونده به دستگاه قضایی استان وارد شده است، گفت: از این تعداد ۴۸ هزار و ۲۵۰ پرونده از شهریور گذشته تاکنون منجر به سازش شده است.

رئیس شورای قضایی لرستان عنوان کرد: ۱۸۶۵ مورد بازدید از زندان‌های استان انجام و در سال ۹۹، شاهد ۱۶ درصد کاهش ورودی به زندان‌های استان بودیم.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون بیش از ۴۰۰۰ زندانی در زندان‌های لرستان به سر می‌برند.

رزم تعیین وضعیت زندانیان را یکی دیگر از وظایف دادگستری لرستان برشمرد و با بیان اینکه با ۲۶ میلیارد تومان ۲۲۰ زندانی جرائم غیرعمد و مالی از زندانیان استان آزاد شدند، اظهار کرد: امروز ۱۳۰ نفر از محکومین زندانیان استان آزاد می‌شوند.

رئیس شورای قضایی لرستان یادآور شد: ساختمان‌ها و ناوگان دستگاه قضایی فرسوده است و نیازمند نوسازی هستند.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

امام جمعه لواسان: سربازی اجباری مدل ناکارآمدی است

س مارس 30 , 2021
امام جمعه لواسانات در توییتی به سربازی اجباری نقد کرد و نوشت: اصولا در نظام حکومتی ما سربازی اجباری مدل ناکارآمدی است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000