احتمال وقوع خیز جدید کرونا از نوار غربی و مرکزی کشور

6061c2702702f_2021-03-29_16-35 سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: بر اساس آخرین تحلیل‌های وضعیت بیماران کرونا پیش بینی می‌شود که در چند روز آینده خیز جدید کرونا از شهرهای متعددی از نوار غربی و مرکزی کشور را شاهد باشیم.

علی رضا رییسی افزود: بر اساس روند اپیدمیولوژیک بیماری کووید ۱۹ پیش بینی شده که خیز چهارم سراسری بیماری کرونا اتفاق بیفتد و در این زمینه هشدار جدی داده شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود که در روزهای آینده، شهرستان‌های شبستر و میانه در آذربایجان شرقی، نجف آباد در اصفهان، ساوجبلاغ، فردیس و نظرآباد در البرز، دشتستان در بوشهر، شهریار در تهران، بروجن در چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه در استان کرمانشاه، دلفان و سلسله در استان لرستان، ساوه و اراک در استان مرکزی به زودی در وضعیت نارنجی کرونا قرار می‌گیرند. همچنین پیش بینی شده که آبدانان در استان ایلام و ازنا در استان لرستان به زودی در وضعیت قرمز کرونا قرار می‌گیرند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: روند بستری در اصفهان، شیراز، زنجان و رفسنجان صعودی شده و احتمال نارنجی شدن وضعیت کرونا در این شهرها طی روزهای آتی وجود دارد.

رییسی افزود: تعداد بیماران سرپایی در بسیاری از نقاط روند افزایشی دارد. مراقبت جدی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: البته این موارد پیش بینی بر اساس روند بیماری در کشور است و به معنی اعلام رنگ بندی وضعیت این شهرستان‌ها نیست و در روزهای آتی مشخص می‌شود.

پست بعدی

ابربدهکاران نتیجه عملکرد نظام بانکی/ پشتیبانی از تولید با هدایت تسهیلات به ساخت مسکن

د مارس 29 , 2021
هدایت 360 هزار میلیارد تومان از منابع داخلی بانکی به حوزه ساخت مسکن به دلیل ماهیت تسهیلات ساخت، بدون انحراف در بخش مولد اقتصاد هزینه شده است. هدایت 360 هزار میلیارد تومان از منابع داخلی بانکی به حوزه ساخت مسکن، علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی منجر به جلوگیری از شکل‌گیری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000