پیش‌بینی بازار مسکن در سال ۱۴۰۰

60616e97357c8_2021-03-29_10-37 پژوهشگر اقتصادی درباره بازار مسکن در سال 1400 و ادامه رکود تورمی آن خبر داد.

اصغر بالسینی در گفتگو با خبر فوری درباره بازار مسکن در سال 1400 اظهار داشت: آخرین آمار رسمی منتشر شده از بانک مرکزی در ارتباطات با معاملات مسکن در بهمن ۹۹ نشان می‌دهد متوسط قیمت مسکن در تهران به بالای ۲۸ میلیون تومان رسیده و این قیمت نسبت به ماه گذشته خودش ۳/۹ درصد و نسبت به زمان متشابه در سال ۹۸ حدود ۱۰۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.
وی بیان کرد: میزان معاملات مسکن در تهران ۳۹۰۰ واحد در ماه رسیده و این به این معناست که اگر در هرماه زیر ۱۰هزار واحد فروش داشته باشیم رکود نسبی داریم. رشد ۳/۹ درصدی بهمن ۹۹ بالاترین نرخ رشد ماهانه مسکن بود.
عمده ترین علت افزایش قیمت مسکن در دوماه پایانی ۹۹ افزایش قابل توجه مواد تولید در بخش مسکن و دیگری رکود نسبی در بازار موازی بازار مسکن است.

پست بعدی

افراد چاق بیشتر مراقب کرونا باشند/اثربخشی واکسن کمتر است

د مارس 29 , 2021
لاری تاکید کرد؛ افراد چاق بیشتر مراقب کرونا باشند/اثربخشی واکسن کمتر است سخنگوی وزارت بهداشت، از افراد چاق و دچار اضافه وزن خواست که بیشتر مراقب کرونا باشند. به گزارش خبرگزاری مهر، سیما سادات لاری، بعد از ظهر دوشنبه نهم فروردین ۱۴۰۰ و در پایان ارائه آمار روزانه کرونا، توصیه‌هایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000