کارکنان بخش های پاراکلینیکی برای واکسن کرونا ثبت نام کنند

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد؛

کارکنان بخش های پاراکلینیکی برای واکسن کرونا ثبت نام کنند

کارکنان بخش های پاراکلینیکی برای واکسن کرونا ثبت نام کنند

معاون درمان وزارت بهداشت، از کارکنان آزمایشگاه ها، رادیولوژی، مراکز طب هسته ای و سایر بخش های پاراکلینیک در سامانه نیازسنجی تامین واکسن کرونا ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم جان بابایی، در نامه‌ای خطاب به رئیس کل سازمان نظام پزشکی خواستار ثبت نام کارکنان آزمایشگاه‌ها، رادیولوژی‌ها، مراکز طب هسته‌ای و سایر بخش‌های پاراکلینیک در سامانه نیازسنجی تأمین و تلقیح واکسن کووید ۱۹ نظام پزشکی شد.

در بخشی از این نامه آمده است: در راستای ضرورت محافظت و ایمن سازی مدافعان سلامت و با عنایت به اهمیت خدمات ارزشمند کارکنان بخش‌های پاراکلینیک و مخاطراتی که به طور مستقیم این همکاران را تهدید می‌کند، خواهشمند است دستور فرمائید در نیازسنجی جهت تأمین و تلقیح واکسن کووید ۱۹؛ گروه کارکنان آزمایشگاه؛ رادیولوژی‌ها؛ مراکز طب هسته‌ای و سایر بخش‌های پاراکلینیک در اولویت قرار گرفته و امکان ثبت نام کارکنان در سایت معرفی شده آن سازمان توسط مسئولین فنی پروانه دار میسر گردد.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : سایت مهر

پست بعدی

اجباری شدن ماسک در تابستان داغ کرونایی/ سرنوشت نامعلوم جریمه ها

د مارس 29 , 2021
مرور روزهای کرونایی(۳)؛ اجباری شدن ماسک در تابستان داغ کرونایی/ سرنوشت نامعلوم جریمه ها شرایط کرونایی کشور بعد از نوروز ۹۹، دچار نوسانات زیادی شد، به طوری که چند پیک شدید بیماری را در فصل بهار و تابستان، تجربه کردیم. به گزارش خبرنگار مهر، با شیوع ویروس کرونا در کشور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000