رییسی و قالیباف توانایی غلبه بر حسن خمینی و ظریف را دارند/ محبوبیت روحانی به 8 درصد و خاتمی به 17 درصد رسیده/ رضایت از مجلس بالای 50 درصد است

606084238f378_2021-03-28_17-56 طبق یک نظرسنجی، 10 درصد از خوش بینی جامعه به روی کار آمدن جو بایدن کاسته شده و این عدد به 30 درصد رسیده است. در عین حال نیمی از پرسش شوندگان مخالف برهم خوردن برجام هستند.

نتایج یک نظرسنجی معتبر دانشگاهی توسط چند خبرگزاری منتشر شده که برخی از نکات آن قابل توجه است. این نکات بدین شرح هستند:
– مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در پایان اسفند ماه حدود 50 درصد بوده است.
– محبوبیت روحانی در پایان سال 99 به حدود 8 درصد و خاتمی به 17 درصد رسیده است.
– 10 درصد از خوش بینی جامعه به بایدن کاسته شده و این عدد به 30 درصد رسیده. در عین حال نیمی از پرسش شوندگان مخالف برهم خوردن برجام هستند.
– بیش از 50 درصد پرسش شوندگان از عملکرد مجلس و قوه قضاییه رضایت دارند و 67 درصد به مجلس برای حل مشکلات اقتصادی امیدوارند.
– رای منفی رییسی و قالیباف زیر 20 درصد است.
– رییسی و قالیباف دو چهره اصول گرایی هستند که در رقابت با حسن خمینی و جواد ظریف می توانند بیش از 50 درصد آرا را کسب کنند.
– بیش از 50 درصد مردم به نامزدی رای می دهند که توان مدیریت بالا و جلوگیری از سوء مدیریت ها را داشته باشد. در حالی که 30 درصد مردم به کاندیدایی مایل هستند که توانمندی مذاکره داشته باشد.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نخست‌وزیر ارمنستان استعفا می‌دهد

ی مارس 28 , 2021
یک شبکه روسی اعلام کرد نخست‌وزیر ارمنستان ماه آینده میلادی استعفا خواهد داد و تا تشکیل پارلمان جدید به عنوان نخست‌وزیر موقت به کارش ادامه می‌دهد. «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان اعلام کرد در ماه آینده میلادی (آوریل) استعفا خواهد داد. پایگاه اینترنتی شبکه «راشا تودی» روز یکشنبه نوشت، پاشینیان قصد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000