رهبر اپوزیسیون ونزوئلا به کرونا مبتلا شد

605ff872d3a43_605ff872d3a46 رهبر اپوزیسیون ونزوئلا از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد و گفت فعلا علائم خفیف دارد.

خوان گوآیدو شنبه در پیامی توییتری نوشت: می‌خواهم مسوولانه به این کشور اطلاع دهم که پس از چهار روز قرنطینه کردن در نتیجه یک سری مشکلات و به‌رغم تدابیر احتیاطی، تست کووید-۱۹ من مثبت شده است.

او گفت که علائم خفیفی دارد و اکنون در قرنطینه به سر می‌برد و همچنین به تمام کسانی که اخیرا با آنها در ارتباط بوده، اطلاع داده است.

گوآیدو گفت: این پاندمی آسیب‌پذیری ما به عنوان انسان را به ما یادآور شده است. این خطر واقعی است و همگی ما در معرض خطر قرار داریم.

در ژانویه ۲۰۱۹ ونزوئلا وارد بحرانی سیاسی شد؛ هنگامی که گوآیدو به عنوان رئیس وقت مجلس ملی تحت کنترل اپوزیسیون خودش را "رئیس‌جمهوری موقت" نامید و برای عزل نیکولاس مادورو از قدرت تقلا کرد.

ونزوئلا در دسامبر ۲۰۲۰ انتخابات پارلمانی با مشارکت بیش از ۱۰۰ حزب و انجمن برگزار کرد. بیش از ۲۰ حزب از جمله بلوک اپوزیسیون گوآیدو از شرکت در رای‌گیری امتناع کردند. براساس اعلام شورای انتخابات ملی، ائتلاف سوسیالیست "قطب میهن‌پرست بزرگ سیمون بولیوار" ۹۱.۳۴ درصد از کرسی‌های پارلمانی را به دست آورد.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اگر FATF تصویب نشود، هزینه‌های عادی چند برابر می شود

ی مارس 28 , 2021
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من اگر مسئول بودم برای پیشرفت، رویکرد امنیتی حاکم را به رویکرد فرهنگی تبدیل می کردم. متن مصاحبه محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است: در رابطه با تصویب اف ای تی اف در سال جدید چه پیش بینی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000