مشاور روحانی: سند جامع همکاری‌های ۲۵ساله ایران و چین نمونه‌ای از دیپلماسی موفق است

605f453b98da7_2021-03-27_19-16 مشاور رئیس جمهوری سند جامع همکاری‌های ۲۵ساله ایران و چین نمونه‌ای از دیپلماسی موفق دانست و گفت: قدرت یک کشور توان حضور در ائتلاف‌ها است نه ماندن در انزواها.

حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به انجام مقدمات انعقاد قرارداد همکاری‌های ۲۵ساله ایران و چین نوشت:

«‏نمونه‌ای از دیپلماسی موفق؛ سندی مهم برای همکاری بلند مدت در پایان یک دوره طولانی از مذاکره و کار مشترک؛ ایران می‌تواند تدوین و توافق بر چنین اسنادی را با همسایگان خود نیز در دستور کار قرار دهد.

قدرت یک کشور توان حضور در ائتلاف‌ها است نه ماندن در انزواها.»

قرار است در جریان سفر وزیر امور خارجه چین به تهران شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ سند جامع همکاری‌های ۲۵ساله بین ایران و چین بین وزرای خارجه دو کشور به امضا برسد.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تحریم های سازمان ملل علیه ایران چیز مهمی نبود/بقیه تحریم ها هم برای دوره خاتمی و روحانی بود

ش مارس 27 , 2021
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم واز آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم. وی افزود: نسبت به عده‌ای دیگر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000