واکنش بوریس جانسون به اعتراضات بریستول

605f2c7eb270c_605f2c7eb270e نخست‌وزیر انگلیس امروز (شنبه) بار دیگر حمایت کامل خودش را از پلیس کشورش که در جریان یک اعتراض خشونت‌آمیز دیگر در شهر بریستول با آجر و بطری هدف حمله قرار گرفت، اعلام کرد.

روز جمعه شهر بریستول شاهد سومین تجمع اعتراضی علیه لایحه‌ای بود که به نیروهای امنیتی انگلیس اختیارات بیشتری برای محدود کردن اعتراضات می‌دهد.

معترضان انگلیسی سنگ و بطری‌های شیشه‌ای و همچنین مواد آتش‌زا به سمت افسران پلیس پرتاب کردند. در جریان این اعتراضات ۱۰ تن بازداشت شدند.

بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس در پیامی توییتری گفت: شب گذشته شاهد حملاتی ننگین علیه افسران پلیس در بریستول بودیم. افسران ما نباید هدف سنگ و بطری و مواد آتش‌زایی که جمعیتی که قصدشان خشونت‌طلبی و وارد آوردن خسارت بود، قرار می‌گرفتند. پلیس و این شهر از حمایت کامل من برخوردارند.

اولین تجمع اعتراضی علیه لایحه افزایش اختیارات پلیس انگلیس، یکشنبه گذشته برگزار شد. معترضان رنگ و وسایلی را به سمت افسران پلیس پرتاب کردند. چند خودروی پلیس به آتش کشیده و شیشه یک ایستگاه پلیس شکسته شد. در جریان این اعتراضات ۲۱ افسر زخمی شدند که حال دو تن وخیم گزارش شد.

دومین تجمع اعتراضی روز سه‌شنبه برگزار شد و طی آن هم تعدادی از معترضان بازداشت شدند. رهبری ارشد انگلیس به شدت شورش‌ها در بریستول را محکوم کرد.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

الکاظمی: عراق به نیروی زمینی خارجی نیازی ندارد

ش مارس 27 , 2021
نخست وزیر عراق اعلام کرد که کشورش به حضور نیروهای زمینی خارجی احتیاجی ندارد. مصطفی الکاظمی خاطرنشان کرد، این کشور به حضور نیروهای زمینی خارجی احتیاجی ندارد بلکه به حمایت بین‌المللی و تداوم عملیات جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی ضد داعش تحت امر واشنگتن جهت حملات هوایی علیه مخفیگاه‌های اعضای گروه تروریستی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000