تغییر ساعت محدودیت‌های کرونایی از امشب: ساعت ۲۲

605f35620d004_2021-03-27_18-08 جانشین رئیس پلیس راهور ناجا درباره تغییر ساعت تردد شبانه گفت: بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا شروع محدودیت ترددهای شبانه از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۲ تغییر خواهد کرد.

سردار تیمور حسینی گفت: این محدودیت شامل همه شهرهای آبی، زرد، نارنجی و قرمز در سطح کشور می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بعد از ابلاغ رسمی به پلیس در مبادی ورودی و خروجی اطراف تهران محدودیت تردد کرونایی اعمال می‌شود.

سردار حسینی افزود: با توجه به شرایط ویژه‌ای که تهران و کرج دارند این دو شهر مثل قبل یکپارچه در نظر گرفته شده‌اند؛ بنابراین تردد بین تهران و کرج مانعی ندارد و از آنجایی که تهران همیشه بیشترین سفر را به نقاط مختلف به ویژه نقاط شمالی و استان‌های شمالی دارد، پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده شاهد کاهش ترددها باشیم.

وی گفت: با توجه به محدودیت‌های ابلاغ شده منتظر هستیم مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت مکتوب و رسمی به پلیس ابلاغ شود تا ما پس از وصول مصوبه برای اجرای محدودیت‌ها اقدام کنیم.

جانشین پلیس راهور ناجا افزود: در حال حاضر تعداد شهرهای قرمز بر اساس مصوبه ابلاغی ۲۸ و تعداد شهرهای نارنجی ۵۱ شهر است و بنا بر مصوبه ستاد ملی کرونا سفر به شهرهای قرمز و نارنجی و سفر از این شهرها ممنوع است؛ البته شهرهایی که به تازگی تغییر رنگ داده و وارد فهرست شهرهای قرمز و نارنجی شده‌اند و افراد غیر بومی که به آن شهرها سفر کرده‌اند و اکنون در آن شهرها حضور دارند، ۷۲ ساعت فرصت دارند به شهرهای خود برگردند.

وی تاکید کرد: به طور دقیق محدودیت‌های ورود به شهرهای قرمز و نارنجی و سفر از آن‌ها اعمال خواهد شد و سرپیچی از آن‌ها ها هم مشمول جریمه می‌شود.

سردار حسینی افزود: افراد متخلف در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و شهرهای نارنجی هم ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

پست بعدی

بیانیه امضای سند "برنامه همکاری جامع فیمابین ایران و چین"

ش مارس 27 , 2021
سند جامع همکاری‌های ایران و چین توسط محمد جواد ظریف و وانگ یی وزیران خارجه دو کشور در محل وزارت امور خارجه امضا شد. ایران و چین در جریان سفر رسمی شی جی پینگ به تهران در بهمن ماه ۱۳۹۴ با صدور بیانیه‌ای سطح روابط خود را به روابط راهبردی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000