آخر بهار واکسن ما وارد بازار می‌شود/ باید از مردم برای رعایت دستورالعمل ها تشکر کنیم

605ed9be61007_2021-03-27_11-37 رئیس‌جمهور گفت: آخر بهار واکسن ما وارد بازار می‌شود و شرایط بهتر خواهد شد.

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز(شنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: سال ۹۹ را با سختی‌ها و با فراز و نشیب‌های فراوان، در حالی که تحریم با شدیدترین وجه ادامه داشت، جنگ اقتصادی بسیار سنگینی بر سر ملت سایه افکنده بود و هم کرونا به عنوان یک بیماری و ویروس خطرناک که مردم را با مشکل مواجه کرد روبرو بودیم، این سال را گذراندیم.

وی با اشاره به اینکه ملت و کشور ما در مقایسه با جهان شرایط مناسبی دارد و مردم سنگ تمام گذاشتند و مسئولان هم کم نگذاشتند و همه به میدان آمدند و کمک کردند،افزود: این بیماری۱۴ ماه مداوم با شدت و ضعف ادامه داشته و دارد که کار بسیار عظیم و بزرگی را انجام دادند.

روحانی گفت: نیروی مسلح، نیروی انتظامی، هلال احمر، گروه های نظارت و قوه قضاییه، همه کمک کردند و خود کسبه علیرغم این که در سختی بودند مراعات کردند. هر زمان محدودیت ایجاد کردیم آنها محدودیت‌ها را پذیرفتند و مغازه‌ها را بستند.

رئیس جمهور ضمن قدردانی از همراهی مردم در مبارزه با کرونا، اعلام کرد:‌به دنبال این هستیم دولت را بدون تحریم و کرونا تحویل دهیم.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تزریق واکسن به گروه های هدف شروع شده و در ماه فروردین و اردیبهشت گسترش پیدا می کند، اعلام کرد: آخر بهار نیز واکسن خود ما وارد بازار می شود و شرایط بهتر خواهد شد.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بهترین هتل های قشم با قیمت مناسب

ش مارس 27 , 2021
یکی از نواحی توریستی و گردشگری ایران جزیره قشم است. این جزیره جزئی از استان هرمزگان به‌شمار می‌آید. جزیره قشم که در تنگه هرمز قرار دارد، بزرگ‌ترین جزیره ایران و مساحت این جزیره حدود 1500 کیلومتر‌مربع است. شهر قشم هم در شرق جزیره دیده می‌شود. بنادر صید و تجاری زیادی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000