تیراندازی جمعی در شیکاگو/ یک کشته و ۷ زخمی

605dfe1bc1ced_605dfe1bc1cf0 رسانه‌های آمریکایی از مرگ دست‌کم یک نفر و زخمی شدن ۷ نفر در جریان یک تیراندازی جمعی در جنوب شیکاگو خبر دادند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس روز جمعه به نقل از پلیس شیکاگو گزارش داد که در جریان یک تیراندازی جمعی در جنوب شیکاگو دست‌کم یک نفر کشته و 7 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

بر اساس اطلاعات اولیه منتشر شده از سوی پلیس، در نخستین ساعات بامداد جمعه به وقت محلی دست‌کم دو نفر به سمت گروهی در یکی از محله‌های جنوبی شیکاگو آتش گشوده‌اند و یک مرد 26 ساله بر اثر تیراندازی آنها به قتل رسیده است. از سوی دیگر حال برخی از مجروحین حادثه وخیم گزارش شده و احتمال افزایش تعداد کشته‌ها وجود دارد.

پلیس شیکاگو اعلام کرده است که تاکنون هیچ‌کس در رابطه با این تیراندازی جمعی دستگیر نشده است، اما مأموران چندین قبضه سلاح در محل حادثه پیدا کرده‌اند.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کدام میوه بهاری در پاندمی کرونا خورده نشود/پر خاصیت ترین میوه ها

ش مارس 27 , 2021
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت عنوان کرد؛ کدام میوه بهاری در پاندمی کرونا خورده نشود/پر خاصیت ترین میوه ها مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، در ارتباط با مصرف میوه و میوه های خشک در پاندمی کرونا، نکاتی را توضیح داد. به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا عبداللهی، گفت: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000