۶ شهر تهران نارنجی شد

605deec84dc97_2021-03-26_18-55 فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: دماوند، رودهن، آبسرد، آبعلی، ارجمند و فیروزکوه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند.

دکتر علیرضا زالی گفت:بخش زیادی از مراجعین فعلی به مراکز درمانی، کسانی هستند که به دلیل دوره نهفتگی بیماری، در هفته آخر اسفند ۹۹ در جریانات پر ازدحام درون شهری حضور داشتند و پیش‌بینی می‌شود این سیر حداقل تا نهم و دهم فروردین ۱۴۰۰ به همین صورت ادامه یابد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت:دماوند، رودهن، آبسرد، آبعلی، ارجمند و فیروزکوه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند.

وی افزود:مسافرت‌ها، تجمعات خانوادگی، مهمانی‌های جمعی، حضور در منازل افراد پرخطر و…، به شدت به عنوان عامل زمینه‌ای می‌تواند در شکل‌گیری شبه خوشه‌های جدید عمل کرده و می‌تواند میزان موارد ابتلاء و البته مرگ و میرها را در روزهای آتی تحت تأثیر قرار دهد.

پست بعدی

لبنان: مواد هسته ای خطرناکی در پالایشگاه الزهرانی وجود دارد

ج مارس 26 , 2021
دولت پیشبرد امور لبنان در بیانیه‌ای از وجود مواد شیمیایی و هسته ای خطرناک در پالایشگاه نفت الزهرانی واقع در جنوب این کشور خبر داد. به گزارش النشره، دولت پیشبرد امور لبنان در بیانیه‎ ای اعلام کرد که طبق گزارش یک شرکت آلمانی، مواد شیمیایی خطرناکی در پالایشگاه نفت الزهرانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000