گوشی نوکیا X۲۰ جمعه ۲۰ فروردین رونمایی می‌شود

605cbea03cb0f_2021-03-25_21-17 تاریخ احتمالی رونمایی از گوشی جدید نوکیا ۸ آوریل برابر با ۲۰ فروردین در نظر گرفته شده است.

گوشی نوکیا X۲۰ یکی از سه گوشی است که شایعه رسمی شدن آن در ۸ آوریل، طی رویداد HMD Global اعلام شده است.

دو مورد دیگر که انتظار داریم ببینیم، نوکیا G۱۰ و نوکیا X۱۰ است. بر اساس شایعات گذشته، G۱۰ یک تلفن ۴G است، در حالی که X۱۰ و X۲۰ قرار است از چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ که پشتیبانی ۵G را به همراه دارد مجهز شوند.

گوشی نوکیا X۲۰ جمعه ۲۰ فروردین رونمایی می‌شود

اسناد FCC نشان می‌دهد که X۲۰ باید دارای صفحه نمایش لمسی در حدود ۶.۵ “و یک جزیره دوربین دایره‌ای در پشت باشد. هیچ بریدگی برای حسگر اثر انگشت در شمایل FCC وجود ندارد، به این معنی که ممکن است دکمه پاور یا شاید HMD مسیر زیر نمایشگر را طی کند.

گفته می‌شود X۲۰ باید ۶ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۱ داشته باشد، انتظار داریم هزینه خرید این محصول حدود ۳۴۹ یورو باشد.

گفته می‌شود که این محصول در رنگ‌های آبی و ماسه‌ای ارائه می‌شود. از سوی دیگر، X۱۰ باید ارزان‌تر باشد و حدود ۲۹۹ یورو باشد و از رنگ‌های سفید و سبز برخوردار باشد.

پست بعدی

ظریف: این فکت‌شیت بدون شک فراموشی تاریخی را تصحیح می‌کند

پ مارس 25 , 2021
محمد جواد ظریف در واکنش به سخنان مقامات غربی، تحریف اقدامات لازم برای احیای برجام را تلاش برای عوض کردن جای قربانی با مقصر خواند. وزیر امور خارجه ایران در پیام توییتری با اشاره به فکت شیت زمان بندی اجرای توافق برجام از ۱۶ ژانویه (27 دی) ۲۰۱۶ تا 25 […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000