ظریف: این فکت‌شیت بدون شک فراموشی تاریخی را تصحیح می‌کند

605cbac364330_605cbac36433c محمد جواد ظریف در واکنش به سخنان مقامات غربی، تحریف اقدامات لازم برای احیای برجام را تلاش برای عوض کردن جای قربانی با مقصر خواند.

وزیر امور خارجه ایران در پیام توییتری با اشاره به فکت شیت زمان بندی اجرای توافق برجام از ۱۶ ژانویه (27 دی) ۲۰۱۶ تا 25 مارس (پنجم فروردین) ۲۰۲۱ نوشت: تحریف های بسیاری در مورد آنچه برای احیای برجام باید انجام شود صورت گرفته است.

ظریف در ادامه تحریف های صورت گرفته را تلاش برای تغییر جای قربانی و مقصر خواند.

وزیر امور خارجه ایران با اشاره به فکت شیت زمان بندی اجرای توافق هسته ای نوشت: این فکت شیت بدون شک فراموشی تاریخی را تصحیح می کند و سوابق را تنظیم می کند.

ظریف در پایان این توئیت، لینک گزارش‌ برگ مربوط به توافق هسته‌ای را برای یادآوری به ویژه برای وزیر خارجه آمریکا قرار داده که مدعی شده بود، توپ در زمین ایران است.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چهارمین محموله واکسن روسی تحویل وزارت بهداشت شد

پ مارس 25 , 2021
طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران چهارمین محموله واکسن کرونا روسی عصر امروز پنجشنبه وارد و در حداقل زمان ترخیص شده است. مهرداد جمال ارونقی در گفت‌وگویی اظهار کرد که حدود ساعت ۱۷ امروز (پنج شنبه) محموله واکسن از روسیه به فرودگاه امام خمینی(ره) رسید که حاوی ۱۰۰ هزار دوز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000