واکنش لاله صدیق به اکران «لاله»

فرهنگی/ سینما و تئاتر 605ca056472c3_605ca056472c4 «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد که با نگاهی به زندگی لاله صدیق، قهرمان مسابقات اتوموبیل‌رانی ساخته شده است، میزبان این ورزشکار شد.

لاله صدیق، قهرمان مسابقات اتوموبیل‌رانی به تماشای فیلم «لاله» نشست.

او بعد از تماشای این فیلم که به زندگی او می‌پردازد، گفت: «به عنوان تماشاگر، از تماشای فیلم سینمایی «لاله» لذت بردم و تحت تاثیر قرار گرفتم. امیدوارم تعداد زیادی از خانواده‌ها و جوانان به دیدن این فیلم بیایند. مطمئنم پشیمان نمی‌شوند و از تماشای فیلم لذت می‌برند. «لاله» فیلمی تاثیرگذار و انگیزه‌بخش است و پیام‌های مثبتی برای مخاطبش دارد.»

صدیق افزود: «فیلم به شخصیت و ماجراهایی که من تجربه کردم نزدیک است، تقریبا می‌شود گفت فیلم حدود هشتاد درصد به زندگی من شبیه است. داستان و روایت «لاله» بی‌نظیر و موسیقی فیلم فوق‌العاده بود. آقای ایرج نوذری که نقش پدر من را بازی کرده‌اند بسیار شبیه پدرم هستند و حمایت و لطفی که پدرم به من داشت تا در مسیرم موفق باشم، در فیلم متبلور شده است. برای سینمای ایران برای ساخت فیلم لاله بسیار خوشحالم.»

«لاله» با بازی سارا امیری، سام قریبیان، ایرج نوذری، همایون ارشادی، محمد صادقی، میترا حجار، نیکی کریمی، امیرعلی دانایی، پیام اینالویی، نیکولاس گولک، ژوبین رهبر به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی پروانه پرتو و تورج منصوری ساخته شده است.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۵ نوشیدنی که خطر حمله قلبی را افزایش می‌دهند

پ مارس 25 , 2021
نوشیدنی های انرژی‌‌زا می‌توانند خطر بیماری قلبی را به واسطه افزایش فشار خون و ایجاد ریتم‌های غیرعادی قلب افزایش دهند. مراقبت خوب از قلب برای این که بتوانید یک زندگی سالم و طولانی را تجربه کنید از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هر ساله افراد بسیاری حمله قلبی را تجربه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000