فعلاً از جاده چالوس تردد نکنید

605c52133d0a9_605c52133d0ad مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از خطر سقوط بهمن و رانش کوه و ریزش سنگ در محور کرج-چالوس خبر داد.

گودرز محمودی گفت: از رانندگان درخواست داریم در صورتی که ضرورت سفر وجود ندارد از محور کرج-چالوس عبور نکرده و سفر خود را به تعویق بیندازند.

وی اظهار داشت: همکاران راهداری البرز از روز گذشته با توجه به شدت وزش باد و بارندگی در محورهای البرز به خصوص محور کرج-کندوان به عنوان یک محور کوهستانی، در آماده‌باش هستند تا مراقبت‌های لازم را در خصوص ادامه تردد در محورهای استان به خوبی انجام دهند.

محمودی افزود: شرایط جوی احتمال رانش کوه و ریزش سنگ و بهمن در محور کرج-چالوس را افزایش داده است به همین دلیل از همه کسانی که قصد تردد از این محور را دارند در درجه اول خواهش داریم در صورت نداشتن ضرورت سفر خود را به تعویق بیندازند و در صورت ضرورت سفر، در هنگام عبور حتماً به توصیه‌های پلیس و راهداری توجه کنند تا سفر ایمنی در پیش داشته باشند.

پست بعدی

فوت ۹۷ بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته/ شناسایی ۷۵۰۶ بیمار جدید

پ مارس 25 , 2021
سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۹۷ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز(۵ فروردین) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۵۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۹۲ نفر از آنان بستری شدند. وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000