قیمت نفت خام افت کرد/ برنت ۶۷ دلاری شد

6052f3d08f884_6052f3d08f887 قیمت نفت خام در پایان معاملات چهارشنبه رشد اولیه خود را از دست داد و افت کرد تا چهارمین افت روزانه متوالی برای آن ثبت شود.

قیمت نفت خام در پایان معاملات چهارشنبه رشد اولیه خود را از دست داد و افت کرد تا چهارمین افت روزانه متوالی برای آن ثبت شود.

قیمت نفت خام در معاملات صبح امروز، پنجشنبه، در حالی به افت خود ادامه داد که سرمایه‌گذاران نگران افت تقاضا از سوی اروپا و رشد ذخایر انبارهای نفت آمریکا هستند.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت خام، تا ساعت ۷:۱۶ به وقت تهران ۰.۸۵ درصد افت کرد و به ۶۷.۴۲ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا، دابلیوتی‌آی، ۰.۷۹ درصد افت کرد و به ۶۴.۰۹ دلار بازگشت.

در حالی که استفاده از واکسن استرازنکا در بسیاری از کشورهای اروپایی به علت نگرانی از تأثیرات جانبی متوقف شده است، فرانسه و ایتالیا به دنبال وضع قرنطینه مجدد برای مقابله با ویروس هستند و آلمان شاهد رشد موارد ابتلاء به است.

داده‌های رسمی اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان داد میزان ذخایر انبارهای نفت آمریکا در هفته گذشته ۲.۴ میلیون بشکه رشد کرده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پرداخت علی الحساب مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان آغاز شد

پ مارس 18 , 2021
رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته کشور از آغاز پرداخت علی الحساب مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: عملیات پرداخت از ۴ بامداد پنج شنبه آغاز شده است. علی اصغر بیات گفت: پیرو جلسه روز گذشته با شریعتمداری وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی، سالاری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000