واکنش تابش به احضار محمدرضا جلایی پور

سیاسی/ سیاست داخلی 60537a737c70b_60537a737c711 نماینده سابق مردم اردکان در مجلس با انتقاد از احضار محمدرضا جلایی پور گفت: نمی دانم توجیه احضار وبازجویی ایشان برای یک فعالیت صد درصد قانونی درتشکیلات اجماع ساز اصلاح طلبان چیست؟

محمدرضا تابش با اشاره به آزادی محمدرضا جلائی پور عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت گفت: خدا را شکر بالاخره عقلانیتی کارساز شد و برادر متخصص،متعهد و روبه آینده مان دکتر محمدرضا جلایی پور که برای بازجویی احضار شده بود وبیم بازداشت وی می رفت، آزاد شد.

وی افزود: نمی دانم توجیه احضار و بازجویی ایشان برای یک فعالیت صد درصد قانونی درتشکیلات اجماع ساز اصلاح طلبان چیست؟آیا با این قبیل روش ها،راهبرد مشارکت حداکثری مورد توصیه رهبری معظم،محقق خواهد شد؟عجیب است دوستانی امثال دکتر جلایی پور که این راهبرد را به قصد نجات کشور و بهبود وضعیت مردم دنبال می کنند وگاهی حتی مورد بی مهری دوستان قرار می گیرند،باید از طرف مدعیان ولایت پذیری مطلق نیز منکوب شوند؟

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: آنها که درخط مقدم اجرای رهنمودهای رهبری هستند و باید تلاش حداکثری داشته باشند دراین فضای یاس آلود،اسباب تحقق این امر را فراهم سازند،بااین روشها فعالین سیاسی را پاک ناامید می کنند،وا اسفا،این رویه ها کشور رابه ناکجا آبادی خواهد برد که نه از تاک نشان ماند ونه از تاک نشان.

تابش در پایان گفت: انشاالله در سایه عقلانیت و تدبیر راه بر دلسوزان ونیروهای صادق انقلاب و ایران که امروز در اقلیت قرار گرفته اند هموار گردد وعرصه انتخابات باتنوع کاندیداها وسلایق مختلف وبرنامه های راهبردی عملیاتی که ارائه خواهند داد،بتواند نور امید به بهبود اوضاع را درمردم زنده کند و تعالی کشور و کاهش آلام مردم را در پی داشته باشد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قانون هسته‌ای مجلس برای مذاکره نیست، برای رفع تحریم است

پ مارس 18 , 2021
سیاسی/ مجلس رئیس مجلس با بیان اینکه این قانون یک ابزار قدرت و چانه زنی برای دولت است، گفت: این قانون صرفا برای گفتگو کردن نیست بلکه برای رفع تحریم است. محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در برنامه گفتگوی ویژه خبری با موضوع بررسی عملکرد یک ساله مجلس یازدهم اظهار کرد: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000