مکرون: ایران نقض برجام را متوقف کند!

سیاسی/ بین الملل 6053899829076_2021-03-18_20-40 رئیس جمهور فرانسه در پی دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی و در اظهاراتی بی اساس، ایران را متهم به نقض توافق هسته‌ای کرد.

«امانوئل مکرون» در دیدار با «رووین ریولین» اظهارات بی‌اساس خود را درباره برجام تکرار کرد.

رئیس‌جمهور فرانسه در اظهاراتی غیرمسئولانه و بدون توجه به بدعهدی طرف‌های غربی برجام مدعی شد: ایران باید مسئولانه عمل کند و نقض برجام را متوقف کند تا اوضاع بدتر نشود.

وی در نشست خبری خود در کاخ الیزه ادعا کرد: خواهان احیای مذاکرات هسته‌ای ایران هستیم.

مکرون خواستار ادامه بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و «رسیدگی به برنامه موشکی ایران» شده است.

رئیس رژیم صهیونیستی اخیرا و با اهدافی ضد ایرانی با تعدادی از مقامات اروپایی دیدار و رایزنی کرده است.

این ادعاهای مکرون در حالی مطرح می‌شود که طرف غربی برجام طی سال‌های اخیر و پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای در ماه می‌ سال ۲۰۱۸، به جز لفاظی‌های تکراری، اقدامی در راستای عمل به تعهدات خود انجام نداده و همچنان مدعی است که برای حفظ برجام تلاش می‌کند و به آن پایبند است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیام نوروزی سیدمحمدخاتمی

پ مارس 18 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی خاتمی در این پیام گفت: ترجیح می‌دهم به جای تبریک نوروز۱۴۰۰ به مردم، به خاطر رنج‌ها و ملال‌هایی که داشته‌اند، اظهار همدردی و همراهی ‌کنم‌.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000