تصویری دیده نشده از سردار سلیمانی

سیاسی/ دفاعی 60535c349a34e_60535c349a351 صفحه منتسب به سردار سلیمانی تصویری قدیمی و دیده نشده از شهید حاج قاسم سلیمانی را در فضای مجازی منتشر کرد.

در بامداد ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ بود که سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه شهر بغداد عراق طی یک حمله ناجوانمردانه از سوی آمریکا و به دستور رئیس جمهور این کشور (دونالد ترامپ) به شهادت رسید و داغ بزرگی را بر دل مردم جهان گذاشت. داغی که همچنان برای از دست دادن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تازه است و در همین راستا تصاویر و مطالب منتشر نشده و قدیمی بسیاری از ایشان در حال انتشار است.

صفحه منتسب به سردار حاج قاسم سلیمانی نیز به دلیل استقبال هموطنان از مطالب منتشر شده از سردار سلیمانی، تصاویری از سردار سلیمانی را در روزهای متفاوت منتشر می‌کند که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

 تصویری دیده نشده از سردار سلیمانی

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مکرون: ایران نقض برجام را متوقف کند!

پ مارس 18 , 2021
سیاسی/ بین الملل رئیس جمهور فرانسه در پی دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی و در اظهاراتی بی اساس، ایران را متهم به نقض توافق هسته‌ای کرد. «امانوئل مکرون» در دیدار با «رووین ریولین» اظهارات بی‌اساس خود را درباره برجام تکرار کرد. رئیس‌جمهور فرانسه در اظهاراتی غیرمسئولانه و بدون توجه به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000