طرح آمریکایی‌ها در مناطق مرزی سوریه و عراق افشا شد

سیاسی/ بین الملل 60531e05890dc_60531e05890df یک منبع امنیتی عالی رتبه از طرح جدید آمریکا برای تامین امنیت حضور نیروهای خود در مناطق غربی عراق در نزدیکی نوار مرزی با سوریه خبر داد.

این منبع امنیتی عالی رتبه اعلام کرد، هدف از این طرح آمریکایی تحت فشار قرار دادن دولت مرکزی عراق جهت ایجاد یک دیوار بتنی برای جداسازی اراضی سوریه از مناطق غربی استان الانبار است تا امنیت نیروهای آمریکایی تامین و همچنین تسلط آمریکا بر مناطق تحت نفوذش در داخل سوریه تقویت و تثبیت شود.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد، شرکت‌های متخصص آمریکایی تماس‌های غیرعلنی‌ای با دولت مرکزی در این زمینه جهت موافقت برای احداث این دیوار انجام داده‌اند که هزینه آن به حدود ۱۷ میلیون دلار می‌رسد.

پیشتر منبعی در استان الانبار از قصد شرکت‌های آمریکایی برای احداث فرودگاه بین‌المللی الانبار در مناطق غربی بعد از کسب موافقت نهادهای دولتی خبر داد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آیا شنبه سی اسفند ماه سال ٩٩ تعطیل است؟

پ مارس 18 , 2021
رییس سازمان اداری و استخداری کشور گفت: روز شنبه (۳۰ اسفندماه) تعطیل است و ادارات دولتی به جز کارکنان واحدهایی ارائه دهنده خدمات ضروری به مردم ، تعطیل هستند. جمشید انصاری اظهار کرد: بر اساس لایحه قانونی تعیین تعطیلات رسمی کشور مصوب سال ۱۳۵۹، از ۲۹ اسفند ماه تا چهارم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000