ساخت گوشی آیفون با طلای ۲۴ عیار

6053159def466_2021-03-18_12-25 گوشی آیفون با طلای ۲۴ عیار ساخته شد.

کمپانی کاویار، iPhone 12 Pro ساخته ‌شده با یک کیلوگرم طلای ۲۴ عیار را راهی بازار کرده است. نام این محصول گلدفون (Goldphone) می باشد و در حال حاضر از این iPhone 12 Pro ساخته شده از طلا، در تعداد ۷ عدد تولید شده است.

معمولا کمپانی کاویار برای ساخت گوشی های خود از طلای ۱۸ عیار استفاده می‌کند. زیرا طلای ۲۴ عیار، بسیار نرم است و برای استفاده‌ی روزانه مناسب نیست.

برای همین یک قاب سیلیکونی که داخل یک کیس لاکچری سفید رنگ می باشد که همراه این گوشی‌، توسط پیک ‌های خصوصی برای خریداران ارسال می شود.

کمپانی کاویار برای این گوشی گرانبها، قیمت ۱۵۹ هزار دلار در نظر گرفته است! البته شما میتوانید یک شمش طلا را با یک ‌سوم قیمت خریداری کنید. اما هیچ شمش طلایی از شبکه 5G و صفحه‌ نمایش OLED که از HDR پشتیبانی می‌کند، برخوردار نیست.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جهش قیمت جهانی طلا به دنبال تصمیم فدرال رزرو

پ مارس 18 , 2021
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، پنجشنبه، به دنبال تصمیم فدرال‌رزرو برای دست نزدن به نرخ بهره در آینده نزدیک، جهش کرد. قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، پنجشنبه، به دنبال تصمیم فدرال‌رزرو برای دست نزدن به نرخ بهره در آینده نزدیک، جهش کرد. قیمت خرید نقدی هر اونس طلا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000