افشاگری قرقاش/ عصبانیت امارات از نتانیاهو

سیاسی/ بین الملل 605227971a74a_605227971a74c امارات از بنیامین نتانیاهو که اخیرا سفر رسمی‌اش به ابوظبی را لغو کرد، عصبانی است. این سفر اولین سفر او به ابوظبی محسوب می‌شود.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نوشت: امارات از سوء استفاده بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اسم محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی در تبلیغات انتخاباتی حزبش با نزدیک شدن انتخابات قانون‌گذاری در اسرائیل خشمگین است.

نتانیاهو روز دوشنبه گفته محمد بن زاید قصد سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد شکِلی (۱۲ میلیون دلاری) در اسرائیل دارد.

او افزود: نتانیاهو مدعی شد، ولیعهد ابوظبی به او اطلاع داده که می‌خواهد شریکی در پروژه‌های باشد که به تقویت اقتصاد اسرائیل بعد از کرونا بینجامد.

اما وارد کردن نام محمد بن زاید در کمپین تبلیغات انتخاباتی نتانیاهو به مذاق ابوظبی خوش نیامده به طوریکه انور قرقاش، مشاور رئیس امارات امروز در این باره توییت کرد.

قرقاش افزود، از نظر امارات هدف از توافقات ابراهیم ایجاد اساس استراتژیک قوی برای تقویت صلح و شکوفایی با اسرائیل و در کل منطقه است.

او اضافه کرد: امارات نه الان و نه هیچ وقتی در هیچ عملیات انتخاباتی داخلی اسرائیل مشارکت نمی‌کند.

شبکه ۱۲ اسرائیل افزود، مساله به این توییت ختم نمی‌شود و در پشت پرده عناصری در امارات با خشم و ناامیدی خود از سوءاستفاده نتانیاهو از اسم بن زاید در کمپین انتخاباتی‌اش صحبت می‌کنند.

این شبکه تاکید کرد: امارات خودش با دیدن اظهارات نتانیاهو درباره داوطلب بودن بن زاید در سرمایه‌گذاری اسرائیل غافلگیر و عصبانی شد و افزود، به هیچ وجه نمی‌خواهد خدمتی به هیچ یک از قطب‌های اسرائیل کرده و وارد رقابت سیاسی در اسرائیل شود.

پیشتر نتانیاهو در واکنش به این‌که فردا (پنج‌شنبه) به امارات می‌رود، تاکید کرد، قبل از انتخابات ۲۳ مارس به امارات نخواهد رفت.

نتانیاهو برای بار سوم سفرش به امارات را این بار به دلیل مخالفت امان با عبور هواپیمایش از حریم هوایی این کشور لغو کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت طلا در بازارهای جهانی دستکاری می شود؟

چ مارس 17 , 2021
یک کارشناس آمریکایی گفت: از آنجا که طلا ساختار کشف قیمت درستی ندارد، قیمت این فلز ارزشمند در بازار جهانی دستکاری می‌شود. راشا تودی نوشت: مکس کایزر و استیسی هربرت دو کارشناس آمریکایی در برنامه خود به نام کایزر ریپورت به موضوع قدرت خرید دلار در پی تصویب اجرای بسته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000