عیسی شریفی به ٢٠ سال حبس محکوم شد

سیاسی/ قضایی 6051c72ad53d8_2021-03-17_12-38 عیسی شریفی، قائم مقام قالیباف در شهرداری تهران به ۲۰ سال حبس تعزیری، جزای نقدی و استرداد وجوه تحصیلی محکوم شد.

روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای از تأیید حکم متهمان پرونده موسوم به «گروه اقتصادی یاس» در دیوان عالی کشور خبر داد.

در اطلاعیه سازمان قضایی نیروهای مسلح آمده است: رأی صادره دادگاه نظامی تهران درباره پرونده موسوم به گروه اقتصادی یاس به تأیید دیوان عالی کشور رسید.

بر اساس دادنامه صادره از دیوان عالی کشور، چهار نفر از متهمان پرونده به اتهام مشارکت در کلاهبرداری باندی، مشارکت در پولشویی و برداشت و تصاحب غیرقانونی وجوه به دو تا ۳۰ سال حبس تعزیری به شرح ذیل محکوم شدند.

۱ – متهم محمود سیف: ۳۰ سال حبس تعزیری – جزای نقدی – استرداد وجوه تحصیلی

۲ – متهم عیسی شریفی: ۲۰ سال حبس تعزیری- جزای نقدی – استرداد وجوه تحصیلی

۳ – متهم محمود خاکپور: ۵ سال و شش ماه حبس- ۴۰ ضربه شلاق تعزیری- جزای نقدی – رد مال

۴ – متهم مسعود مهردادی: ۲ سال حبس تعزیری

حکم صادره نسبت به ۳ متهم دیگر پرونده نقض و جهت رسیدگی به شعبه هم‌عرض ارجاع شده است.

همچنین تاکنون مبلغ ۵ هزار و ۸۵۳ میلیارد و ۵۳۰ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۷۰۶ ریال بدهی متهمان در قالب املاک و مستغلات بر اساس ارزش زمان وقوع جرم (سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵) به بیت المال مسترد شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شاهزاده بحرینی و ۲۰۰۰ دوز واکسن آسترازنکا بدون مجوز/ نذر واکسن کرونا در نپال؟

چ مارس 17 , 2021
سیاسی/ بین الملل یک شاهزاده بحرین توانسته دو هزار دوز واکسن کرونای آسترازنکا را بدون مجوز وارد نپال کند. پرسشی که مرکز کنترل داروی نپال با آن روبه‌رو است، این است که شاهزاده محمد حمد محمد آل خلیفه چگونه موفق شده ۲هزار دوز واکسن کرونای آسترازنکا را آن هم بدون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000