شاهزاده بحرینی و ۲۰۰۰ دوز واکسن آسترازنکا بدون مجوز/ نذر واکسن کرونا در نپال؟

سیاسی/ بین الملل 6051c75ac1f44_2021-03-17_12-39 یک شاهزاده بحرین توانسته دو هزار دوز واکسن کرونای آسترازنکا را بدون مجوز وارد نپال کند.

پرسشی که مرکز کنترل داروی نپال با آن روبه‌رو است، این است که شاهزاده محمد حمد محمد آل خلیفه چگونه موفق شده ۲هزار دوز واکسن کرونای آسترازنکا را آن هم بدون مجوز وارد نپال کند؟

سفارت بحرین در واکنش به این پرسش گفته شاهزاده محمد و تیم همراهش قصد دارند در روستای گورخا در مسیر اورست این واکسنها را توزیع کنند.

وزارت بهداشت و مرکز کنترل داروی نپال می‌گویند از این موضوع اطلاعی ندارند و همچنان برایشان سوال است این داروها چگونه وارد این کشور شده ‌است. تحقیقات شروع شده است.

موسسه توریستی که سفر شاهزاده بحرینی و تیمش را به نپال ترتیب داده گفته شاهزاده محمد و همراهانش قصد دارند به قله اورست صعود کنند. او گفته یک هفته قرنطینه آنها تمام شده و برنامه صعود در دستور کار قرار گرفته‌است.

این راهنما تایید کرده شاهزاده و همراهانش گفته‌اند قصد دارند در مسیر صعود و در روستای گورخا واکسن‌های کرونا را توزیع کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گزارش نهایی سانحه هواپیمای اوکراینی امروز یا فردا منتشر می‌شود

چ مارس 17 , 2021
رییس سازمان هواپیمایی کشوری از انتشار گزارش نهایی سانحه هواپیمای اکراینی طی امروز یا فردا خبر داد. ساعت ۰۶:۱۸ دقیقه صبح روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه سال ۱۳۹۸ هواپیمای اوکراینی در حوالی فرودگاه امام خمینی (ره) سقوط کرد و منجر به جان باختن همه ۱۷۶ نفر مسافران و خدمه پروازی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000