فرانسه: مشکلات ایران مانع احیای مذاکرات برجام است

سیاسی/ سیاست خارجی 6050eb367ce71_6050eb367ce74 وزیر امور خارجه فرانسه مدعی شد که «مشکلات تاکتیکی» و «اوضاع داخلی ایران» مانع احیای مذاکرات پیرامون برجام هستند.

شبکه خبری اسکای‌نیوز نوشت: ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه روز سه‌شنبه در اظهاراتی از «مشکلات تاکتیکی» و «اوضاع داخلی ایران» به عنوان موانع احیای مذاکرات پیرامون برجام نام برد.

وزیر امور خارجه فرانسه در ادامه اظهار داشت: «بازگشت ایران به اجرای تعهداتش ذیل برجام نقطه آغاز مذاکرات گسترده‌تر بر سر فعالیت‌های منطقه‌ای و برنامه موشکی ایران خواهد بود.»

سه کشور اروپایی عضو برجام (انگلیس، فرانسه و آلمان) و همچنین آمریکا که در سال 2018 از برجام خارج شد و دیگر عضوی از برجام نیست، طی هفته‌های اخیر با داغ شدن بحث بازگشت آمریکا به برجام، بارها از لزوم تمدید و تقویت این توافق به‌منظور طولانی‌تر کردن محدودیت‌ها علیه برنامه هسته‌ای ایران و گنجاندن برنامه موشکی و فعالیت‌های منطقه‌ای ایران در برجام سخن گفته‌اند.

در مقابل، ایران همواره تأکید کرده است که برجام غیرقابل‌ مذاکره است و افزوده شدن بندهای جدید به آن امکان‌پذیر نیست.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

برق رایگان برای بخشی از مردم، از جیب بخش دیگری از مردم!

س مارس 16 , 2021
مجلس یازدهم متنی را تصویب کرده که صرفا تابلویی از رایگان شدن برق را جلوی خود گرفته و در عمق آن، هیچ خبری از رایگان شدن نیست. بلکه صرفا هزینه برق بخشی از مردم به اندازه ای بالا در نظر گرفته خواهد شد که برق کم مصرف‌ها نیز از آن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000