گانتس، نتانیاهو را “آشغال” خواند

سیاسی/ بین الملل 6050d087c6aa1_6050d087c6aa4 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به شدت از نخست‌وزیر این رژیم انتقاد کرد و او را "آشغال" خواند.

فلسطین الآن نوشت: بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از رفتار بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم انتقاد کرد و گفت: اگر من با مشارکت در دولت و برعهده گرفتن وزارت جنگ موافقت نمی‌کردم این آشغال نمی‌توانست دولت را تشکیل دهد و به اینجا برسد.

اما وی بعدا توضیح داد که منظورش از کلمه آشغال رفتار غیرمسؤولانه بوده است.

اظهارات گانتس در واکنش به تصمیم اخیر نتانیاهو برای بستن حریم هوایی رژیم صهیونیستی به روی هواپیماهای اردن بود.

تصمیم نتانیاهو بعد از آن گرفته شد که اردن مانع استفاده نتانیاهو از حریم هوایی این کشور برای سفر به ابوظبی شده بود و همین مساله موجب لغو سفر وی شد.

گانتس گفت: نتانیاهو تصمیم شخصی و هیجانی گرفت. او غیرمسؤولانه برخورد می‌کند و روابط اردن و اسرائیل را در معرض خطر قرار می‌دهد. این یک رفتار غیرعاقلانه است که نخست‌وزیر بدون مشورت با کسی چنین تصمیمی می‌گیرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

محافظ «رجب طیب اردوغان» خودکشی کرد

س مارس 16 , 2021
سیاسی/ بین الملل یکی از محافظان «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه خودکشی کرد و در نامه‌ای مافوق‌های خود را مقصر این حادثه خواند. وی در این نامه خواسته بود هیچ مقام عالی رتبه‌ای در مراسم خاکسپاری‌اش شرکت نکند. به نوشته وبگاه «دووار» جسد «مهمت بولوت» محافظ ۲۸ ساله رجب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000