نخست‌وزیر ژاپن پیش از سفر ماه آتی به آمریکا، واکسن زد

سیاسی/ بین الملل 605088e01bb2d_605088e01bb2f نخست‌وزیر ژاپن، ضمن آمادگی برای سفر ماه آتی خود به ایالات متحده برای حضور در نشستی با جو بایدن، روز سه‌شنبه نخستین دوز واکسن کووید ۱۹ خود از شرکت فایزر را دریافت کرد.

خبرگزاری کیودو نوشت: یوشیهیده سوگا پس از واکسن زدن در مرکز ملی بهداشت جهانی و پزشکی در توکیو، اظهار کرد: فکر می‌کردم درد داشته باشد، اما زیاد بد نبود. واکسیناسیون بخش شدیداً مهمی از اقدام در برابر واکسن کرونا است و باید در اولین فرصت دوزهای واکسن را به مردم تحویل دهیم.

سوگا دومین دوز واکسن فایزر را سه هفته دیگر، قبل از ترک ژاپن به مقصد واشنگتن، دریافت می‌کند. به گفته یک مقام ژاپنی، همراهان وی نیز، که تعداد آن‌ها نسبت به حالت معمول کمتر است، هر دو دوز واکسن را دریافت خواهند کرد و این سفر با کمترین تعداد رویداد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چرا باید رویکرد خود را نسبت به کشورهای عربی تغییر دهیم؟ / نسل جدید رهبران عرب؛ از سیاست تدافعی تا تهاجمی

س مارس 16 , 2021
سیاسی/ سیاست خارجی سیاست مداران پیشین عرب رویکردی تدافعی نسبت به سیاست خارجه داشتند. آنها علی رغم نگرانی های جدی نسبت به تحولات منطقه ای، تلاش میکردند از حضور و دخالت در این تحولات دوری کنند. رهبران عرب پس از شکستهای پی درپی در جنگهای چند ساله با اسرائیل همواره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000