محسن رضایی درمورد ائتلاف با سعید محمد در ۱۴۰۰: از هر نوع رایزنی استقبال می کنم

سیاسی/ انتخابات 6050b49e2beb9_2021-03-16_17-07 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه قبل و بعد انتخابات نیازمند وحدت هستیم، گفت: در شرایط فعلی نگران تعدد کاندیداها نیستم بلکه نگران حضور مردم هستم.

محسن رضایی روز سه شنبه در آیین گشایش سامان مردم یار در جمع خبرنگاران، گفت: در پایانی سالی هستیم که جهان از وجود یک شرور بین‌المللی بنام ترامپ خلاص شد و اخلال‌گری او پایان یافت. امیدوارم دولت‌مردان جهان از این داستان درس بگیرند زیرا او از همه قراردادهای بین المللی خارج شد و در جهان بی نظمی را رایج کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: ترامپ در منطقه ما هم ایجاد ناامنی کرد و تا آخرین لحظات هم از تهدیدها و خرابکاری‌های خود دست نکشید حتی در مواردی به داعش هم کمک کرد. از این نظر کنار رفتن او برای ملت ایران خبر خوبی بود.

رضایی ادامه داد: ما ایرانی‌ها به مواردی نظیر عید نوروز و صله رحم اهمیت می‌دهیم. این ارزش‌ها با فرهنگ اسلامی سازگاری کامل دارد. یکی از خصوصیات ایرانی‌ها که قبل از اسلام وجود داشته و بعد از اسلام هم مورد تایید اسلام قرار گرفت همین فرهنگ توجه به صله رحم در ایامی چون نوروز است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد ائتلاف با سعید محمد خاطرنشان کرد: ما در این انتخابات نیاز به یک دولت قوی و کارآمد داریم لذا از هر نوع رایزنی استقبال می‌کنیم و امیدواریم اکثر داوطلبان در کابینه دولت آینده حضور داشته باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در کشور به دو نوع وحدت نیاز داریم، اولین مورد مربوط به قبل از انتخابات است و بعدی مربوط به بعد از انتخابات است. امروز کشور از ناکارآمدی و فساد رنج می‌برد که باید ریشه کن شود

رضایی یادآور شد: برای انتقال قدرت از نسل اول و دوم به سوم و چهارم، تنها ۱۰ سال فرصت داریم. در شرایط فعلی نگران تعدد کاندیدا نیستم بلکه نگران حضور مردم هستم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کدام کشور بیشترین ذخایر ارزی جهان را دارد؟

س مارس 16 , 2021
صندوق بین المللی پول گزارش داد که هند با داشتن ۵۸۰ میلیارد دلار ذخایر ارزی در جایگاه چهارم جهان قرار گرفته است. صندوق بین المللی پول اعلام کرد که پس از چین، ژاپن و سوئیس، هند به داشتن ۵۸۰.۳ میلیارد دلار ذخایر ارز خارجی از این منظر در جایگاه چهارم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000