بلیت پرواز امروز تهران- کیش، جعلی از کار درآمد

6050b89be6d74_2021-03-16_17-24 تعدادی از مسافران پرواز کیش به علت آنچه صدور بلیت‌های جعلی خوانده شده، امروز سه‌شنبه نتوانستند سوار هواپیما شوند.

به گزارش خبر فوری، یکی از مسافران پرواز امروز تهران به کیش گفت: بلیت سفر کیش را چند روز پیش اینترنتی به قیمت 900 هزار تومان خریده بودم. شب گذشته از آژانس مسافرتی گلفام سفر تماس گرفتند و گفتند پرواز انجام می‌شود؛ ولی بلیت‌های شما توسط شرکت هواپیمایی آتا باطل شده است. وقتی با شرکت هواپیمایی آتا تماس گرفتم ادعای آژانس مسافرتی گلفام را تکذیب کرده و گفتند آنها برای شما بلیت فیک و جعلی صادر کرده و شما باید از این نهاد در سایت سازمان هواپیمایی کشوری شکایت کنید.

وی افزود: متاسفانه سایت سازمان هواپیمایی ایراد فنی دارد و شکایت‌ها را ثبت نمی‌کند. هنوز مشخص نیست که پول پرداخت شده بابت سفر رفت برگردد. ضمن این که تعداد زیادی از مسافران بابت پول هتل رزرو شده و بلیت برگشت هم متضرر شده‌اند. آژانس مسافرتی نیز بابت واریز پول پرداخت شده جواب درستی نمی‌دهد.

آژانس و ایرلاین مشکلات خود را حل کنند

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در گفتگو با خبرنگار خبر فوری با بیان آن‌که در جریان اتفاقات قرار دارد، گفت: متاسفانه این اتفاق چند بار دیگر هم افتاده است و هر بار هم مردم متضرر شده‌اند. احتمالا ایرلاین با توجه به منافع خودش وقتی قیمت بلیت بالا رفته با شرکت دیگری قرارداد بسته است.

حرمت الله رفیعی افزود: ایرلاین آتا و آژآنس هواپیمایی گلفام سفر باید در محکمه قضایی اختلافات خودشان را حل کنند. مسافران هم به هر کسی که پول داده‌اند، باید پول را از همان شرکت پس بگیرند. برگرداندن پول مسافران به فوریت انجام شود. ضمن این که اگر کسی وجهی بابت رزرو هتل یا بلیت برگشت پرداخت کرده این خسارت هم باید جبران شود.

وی با ابراز تاسف از این‌گونه اتفاقات تاکید کرد: خسارت مسافران باید به فوریت انجام شود و مردم نباید بازیچه دست خودخواهی‌های ما بشوند.

گفتنی است تا این لحظه پیگیری مسافران جهت دریافت خسارت به نتیجه‌ای نرسیده و شرکت هواپیمایی فعلا قول داده که بلیت‌های صادر شده را کنسل کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت انواع پژو ۲۰۶ در شهرهای مختلف

س مارس 16 , 2021
با توجه به تحویل برخی خودروهای ۱۴۰۰ از سوی شرکت های خودروساز، شاهد آگهی فروش این خودروها در بازار هستیم به طوری که خودروی پژو SD ۲۰۶ مدل ۱۴۰۰ با قیمت ۲۳۵ میلیون تومان در بوکان برای فروش آگهی شده است. خودروی پژو SD ۲۰۶ مدل ۹۹ در بازار قیمتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000