تذکر یک نماینده مجلس نسبت به نارضایتی در میان کارکنان صنعت نفت

سیاسی/ مجلس 605086614be46_2021-03-16_13-50 یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به مشکلات پرسنل و کارکنان حوزه صنعت نفت خواستار رسیدگی به این مشکلات شد.

مصطفی‌ نخعی، نماینده مردم نهبندان در مجلس در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک بمناسبت اعیاد شعبانیه گفت: در آستانه روز ملی شدن صنعت نفت هستیم از این رو لازم است چند نکته ای درباره مشکلات پرسنل و کارکنان زحمت کش این صنعت بیان کنم.

وی افزود: متاسفانه بعد از بلایی که بر سر صندوق بازنشستگی نفت به بهانه تغییر اساسنامه در آوردند و افراد غیر مسئول و بی سابقه وارد هیات مدیره صندوق شدند اخیرا نیز کمر به نابودی زیرساخت های مهم صنعت نفت مانند دانشگاه صنعت نفت، سازمان بهداشت و درمان و مراکز پژوهشی در این حوزه بسته اند، حقیقتا این سطح از نارضایتی و این حجم از استرس در میان پرسنل صنعت نفت در تاریخ این صنعت بی سابقه است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس مدعی شد: پرسنل رسمی را بر خلاف قوانین کشور یک روز با عدم تعدیل مدارک تحصیلی تهدید می کنند و یک روز هم با اجرای سلیقه ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت،- قانونی که پس از بازدید رهبر انقلاب از مناطق نفتی و با تاکید ایشان و همت مجلس تصویب شد- تهدید می کنند، برای تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و قرارداد کارمعین و پیمانکاری آزمون های آنچنانی برگزار می شود اما نهایتا دوستان و بستگان خود را تبدیل وضعیت کردند. بعد برای کارکنانی که سالیان سال در سخت ترین شرایط با حقوق ناچیز کار می کنند امروز و فردا می کنید و سرکارشان گذاشتند.

نماینده مردم نهبندان بیان کرد: بارها در جلسات با مسئولان در کمیسیون نسبت به تبعات اقدامات غیرکارشناسی در ارتباط با پرسنل صنعت نفت هشدار داده ام اما گویا به آقایان امر شده که حتما باید کارکنان صنعت نفت را به عنوان قلب اقتصاد کشور ناراضی کنند.

نخعی در پایان اضافه کرد: مجلس و نهادهای امنیتی و نظارتی باید به موضوع نارضایتی ایجاد شده در مجموعه وزارت نفت ورود کنند، همچنین ضرورت دارد هرچه سریع تر وضعیت ابهام برانگیز صادرات فرآورده های نفتی مشخص شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آمریکا باید واقعیت جهان در حال گذار، خاورمیانه و ایران را درک کند

س مارس 16 , 2021
سیاسی/ سیاست خارجی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان که امروز در نشست گفت و گوی تهران شرکت کرده بود، با اشاره به رویکرد آمریکا در سیاست بین المللی، گفت که آمریکا باید واقعیت جهان در حال گذار، خاورمیانه و ایران را درک کند. سعید خطیب زاده درباره دیپلماسی دولت آمریکا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000