بیانیه رسمی عراق درباره حمله به پایگاه هوایی “بلد”

سیاسی/ بین الملل 605050f3e3586_605050f3e3588 عراق بیانیه رسمی را درباره حمله موشکی دوشنبه شب به پایگاه هوایی "بلد" در استان صلاح الدین صادر کرد.

به گزارش پایگاه شفق‌نیوز، ستاد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: دو موشک به خارج از پایگاه هوایی بلد اصابت کرد که خسارت چندانی به دنبال نداشت. این موشک‌ها از منطقه سعدیه الشط در دیالی شلیک شده بود.

دوشنبه یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که دو موشک به پایگاه هوایی بلد و سه موشک دیگر به روستای نزدیک استان صلاح الدین شلیک شد اما تلفاتی نداشت.

این منبع افزود: دو موشک کاتیوشا به بخش شمال غربی پایگاه هوایی بلد در صلاح الدین اصابت کردند و هیچ گونه تلفات جانی یا مادی نداشت. سه موشک دیگر نیز به روستای نزدیکی اصابت کرد اما این حملات نیز تلفات نداشت.

به گفته این منبع موشک‌ها به واسطه یک سکوی پرتاب موشک سیار در منطقه الجیزانی در شهرستان الخالص استان دیالی شلیک شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

با پهپادهای اسرائیلی نمی‌توان یهودیان قفقاز را پای صندوق کشاند

س مارس 16 , 2021
سیاسی/ بین الملل کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در قفقاز نوشت: هیچ زمان موفقیت پهپادها در قره‌باغ نمی‌تواند مشکلات معیشتی و حداقل حقوق شهروندی یهودیان قفقاز را که ساکن در فلسطین اشغالی هستند، تامین کند. مقداد حسنی طی یادداشتی اظهار داشت: در انتخابات قبلی کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی یادآور شدیم که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000