خطیب‌زاده: برای تمام ملل، نوروزی توام با سلامتی و دوستی آرزومندم

سیاسی/ سیاست خارجی 604f97ef6b0bd_2021-03-15_20-52 سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: برای مردم ایران، منطقه و تمامی ملل نوروزی توام با سلامتی و شادی و دوستی آرزومند هستم.

مراسم «نوروز۱۴۰۰، نوروز دوستی» با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سفرا و روسای نمایندگی های خارحی در کشورمان عصر امروز در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

سعید خطیب زاده در این مراسم طی سخنانی، گفت: ما امروز این توفیق را داریم که گرد هم آمده و جشن نوروز را بزرگ بداریم.

وی افزود: انتخاب بهار این جشن عالم و آدم ابتکار اجداد ما بوده است و آنچه امروز به عنوان فرهنگ نوروز می شناسیم فرهنگ غنی سالیان درازی است که به دست ما رسیده است. در نوروز ایرانی ها از خدا می خواهند فکر و تفکر ما را به سمت فکر و حالی بهتر سوق دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه نوروز را یادآور سرنوشتی مشترک برای جهانیان دانست و گفت : در نوروز همه چیز نو می شود و امیدواریم روزهای بسیار خوبی به دور از بیماری در انتظار مردم باشد.

خطیب زاده گفت: امروز، من و همکارانم با همکاری وزارت میراث فرهنگی ، وزارت علوم و سازمان همکاری «اکو» مفتخریم که نوروز را گرامی بداریم چرا که انتخاب بهار ،اعجاز نیاکان ما بوده است.

وی با بیان اینکه آنچه به عنوان فرهنگ نوروز می‌شناسیم به تحول و نو شدن گره خورده است،گفت: امیدواریم به مدد فصل جدید و فصل بهار شاهد ریشه‌کن شدن ویروس و رویش تندرستی باشیم. نوروز آغاز فصل مشترک برای همگان است؛ برای مردم ایران، منطقه و تمامی ملل نوروزی توام با سلامتی و شادی و دوستی آرزومند هستم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

لغو پروازهای ایرلاین داخلی بدلیل عدم رعایت پروتکل‌های کرونایی

د مارس 15 , 2021
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار مجدد این سازمان به شرکت هواپیمایی تابان به دلیل عدم رعایت مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد. محمدحسن ذیبخش اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری به دلیل تکرار نقص مقررات تعیین شده، دو پرواز مسیر تهران- اصفهان- تهران شرکت هواپیمایی تابان را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000