سقوط آزاد بیت کوین به کانال ۵۰ هزار دلاری

604f55fbd7c5e_604f55fbd7c63 دقایقی پیش قیمت هر توکن بیت کوین با سقوط بیش از ۸ درصدی نسبت به دیروز به کانال ۵۵ هزار دلار بازگشت.

طی دقایق گذشته قیمت بیت کوین که تا صبح امروز نسبت به روز گذشته ۵ درصد پایین آمده بود، حالا تا منفی ۸.۳۴ درصد افت خود را ادامه داده و به ۵۵ هزار و ۹۱۰ دلار رسیده است.

سقوط آزاد بیت کوین به کانال ۵۰ هزار دلاری

بر همین اساس ارزش کل بازار بیت کوین به ۱۰۴۵ میلیارد دلار کاهش یافته است. در ۲۴ ساعت گذشته بیش از یک میلیون توکن بیت کوین جابجا شده و در حال حاضر ۱۸ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۴۷۵ توکن بیت کوین در چرخه مبادلاتی بازار جهانی وجود دارد.

به طور کلی در ۲۴ ساعت گذشته ارزش بازار جهانی ارزهای مجازی هم مجموعا ۶.۶ درصد کاهش یافته و به ۱.۷۱ تریلیون دلار رسیده است.

اتریوم و بینانس کوین نیز به ترتیب ۶.۸۷ و ۷.۳۲ درصد نسبت به دیروز پایین آمدند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فردا آخرین مهلت ثبت‌نام در شورا‌های شهر / فرماندار تهران: این مهلت تمدید نمی‌شود

د مارس 15 , 2021
سیاسی/ انتخابات فرماندار تهران با بیان اینکه مهلت نام نویسی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر فردا، سه‌شنبه ساعت ۱۸ به پایان می‌رسد گفت: این مهلت غیرقابل تمدید است. عیسی فرهادی، عصر دوشنبه پس از بازدید از ستاد ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000