ارتش سوریه: وضعیت نظامی ما بسیار بهتر از ۱۰ سال پیش است

سیاسی/ بین الملل 604f68b53caf6_604f68b53caf8 مدیر اداره سیاسی ارتش سوریه تأکید کرد که پس از گذشت ۱۰ سال از جنگ در کشورش، وضعیت میدانی بهبود یافته و آمریکا و هم‌پیمانان آن در فیصله دادن به این جنگ به نفع خود ناکام ماندند.

به گزارش سایت شبکه المیادین، حسن سلیمان خاطرنشان کرد، واقعیت میدانی و نظامی سوریه بسیار بهتر از ابتدای جنگ علیه این کشور شده است.

وی در ادامه افزود، دلایل این بهبود وضعیت میدانی و نظامی سوریه، به میزان دستاوردهایی که طی ۱۰ سال گذشته در درگیری با سازمان‌های تروریستی، آزاد شدن مناطق و بازگرداندن آن به آغوش سوریه و تعدادی از آشتی‌های ملی موفق که در مناطق مختلف محقق شد، مربوط می‌شود.

سلیمان تاکید کرد، نقش آشکار و ادامه‌دار رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ علیه سوریه هنوز نتوانسته وقایع میدانی یا رخدادهای میدانی در جبهه‌های جنگ را تغییر دهد اما دشمن صهیونیستی به تداوم حمایت خود از باقیمانده‌های گروه‌های تروریستی پافشاری می‌کند تا پیروزی‌های محقق شده ارتش سوریه، دوستان و هم‌پیمانان آن را برهم بزنند.

وی ضمن اشاره به نقش متجاوزانه آمریکا علیه این کشور همچنین تصریح کرد، تاکنون کاروان‌های نظامی از خاک عراق به سمت پایگاه‌های غیرقانونی آمریکا رفته‌اند.

سلیمان در خصوص سیاست ترکیه در مناطق تحت اشغال خود به سازمان‌های تروریستی مورد حمایت رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، حمایت مالی از آنها برای ادامه ارتکاب جنایت‌های خود در حق غیرنظامیان از جمله عملیات کشتار و آدم ربایی، مهاجرت هدفمند و سیستماتیک، مصادره املاک، اراضی و منازل برای جایگزین کردن خانواده‌های تروریست‌ها در مکان صاحبان اصلی این مناطق اشاره کرد.

این مسؤول ارتش سوریه عنوان کرد، به رغم حملات آمریکا، ترکیه و رژیم صهیونیستی و با وجود سطح هدف قرار دادن‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی، سوریه همچنان پایدار و مقاوم است.

مدیر اداره سیاسی ارتش سوریه، مشارکت روسیه در جنگ علیه تروریسم را ستود و تصریح کرد، مشارکت روسیه از طریق انجام حملات هوایی توسط جنگنده‌های روسی به پایگاه‌های سازمان‌های تروریستی، اردوگاه‌ها، مقرها و انبار تسلیحاتی آنها تفاوت میدانی زیادی ایجاد کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تکذیب نقض حکم دادگاه اکبر طبری

د مارس 15 , 2021
سیاسی/ قضایی اخبار ضدو نقیضی درباره نقض حکم دادگاه بدوی اکبر طبری منتشر شده است. =مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که نقض رأی بدوی اکبر طبری توسط دیوان عالی کشور صحت ندارد. پیشتر وکیل مدافع اکبر طبری از نقض رأی بدوی پرونده موکل خود توسط دیوان عالی کشور خبر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000