ارائه خدمات پزشکی به نظامیان امارات در بزرگترین بیمارستان اسرائیلی

سیاسی/ بین الملل 604f37e244d5a_604f37e244d5c در اقدامی جدید برای تقویت توافقنامه عادی سازی روابط که سال ۲۰۲۰ میان امارات و رژیم صهیونیستی به امضا رسید، بزرگترین بیمارستان رژیم صهیونیستی به نیروهای امنیتی در امارات خدمات درمانی ارائه خواهد کرد.

مجله بلومبرگ آمریکا نوشت که رئیس بیمارستان "شیبا" واقع در نزدیکی تل آویو گفت، پزشکانی از این بیمارستان برای معاینه حدود ۳۵۰ بیمار مبتلا به دیابت در میان نیروهای ارتش، پلیس و آتش نشانی امارات به دبی خواهند رفت و بعد هم وضعیت این بیماران را از دور پیگیر خواهند بود.

وی افزود، طبق قرارداد امضا شده، بیمارستان به مدت سه سال با مرکز پزشکی "التداوی" در دبی همکاری خواهد کرد و پزشکانی برای آموزش پرسنل بیمارستان زنان و کودکان "میدکیر" در دبی در زمینه پزشکی زنان و جنین خواهد فرستاد.

این مسوول صهیونیستی گفت، آنها به سرعت دنبال تثبیت حضور دائم در امارات هستند تا خدمات خود را ارائه دهند و این اقدام خیلی زود عملی می شود.

پیشتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود، امارات قصد دارد در قالب صندوق سرمایه گذاری نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار در اراضی اشغالی در بخش های استراتژیک مانند انرژی، ساخت و ساز، آب، فضا، بهداشت، فناوری، کشاورزی و غیر آن سرمایه‌گذاری کند. امارات این بودجه را از بخش های دولتی و خصوصی تامین خواهد کرد و هدف تقویت همکاری اقتصادی میان دو طرف است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حماس افتتاح سفارت کوزوو در قدس اشغالی را محکوم کرد

د مارس 15 , 2021
سیاسی/ بین الملل جنبش حماس امروز (دوشنبه) اعلامیه کشور کوزوو درباره افتتاح سفارتش در شهر قدس اشغالی را به شدت محکوم کرده و آن را اقدامی مغایر با قطعنامه‌های بین‌المللی دانست. به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس امروز در بیانیه‌ای به شدت اعلامیه وزارت خارجه کوزوو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000