ناپلئون بناپارت در اندونزی زندانی شد!

سیاسی/ بین الملل 604f34520bfe8_2021-03-15_13-47 دادگاهی در اندونزی ژنرال ناپلئون بناپارت را به جرم فساد به چهار سال زندان محکوم کرد.

به گزارش از رسانه‌های اندونزی، یکی از افسران عالیرتبه پلیس اندونزی که اتفاقاً با درجه ژنرالی در این نهاد فعالیت می‌کند و نامش دقیقاً ناپلئون بناپارت است به اتهام دریافت معادل ۱۴۰ هزار دلار آمریکا رشوه از یکی از فراریان مجرم شناخته و به چهار سال زندان محکوم شد.

بر اساس کیفرخواستی که در جلسه مجازی دادگاه قرائت شد، بناپارت در مقابل دریافت رشوه از یک متهم فراری، هشدار قرمز او در سامانه اینترپول را حذف کرد تا این فرد که به جرم اختلاس از یک بانک در بالی فراری بود بعد از ۱۱ سال موفق به بازگشت به اندونزی شود.

بناپارت تمامی اتهام‌ها را رد و فوراً درخواست فرجام‌خواهی کرد.

دادگاه علاوه بر مجازات زندان معادل ۶۹۰۰ دلار هم او را جریمه کرده و رأی به انفصال دائم او از خدمت در نیروی پلیس داد؛ با این حال او می‌تواند رتبه ژنرالی خود را حفظ کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سقوط بهمن، جان ۲۵ عضو طالبان را گرفت

د مارس 15 , 2021
سیاسی/ بین الملل بیست و پنج نفر از اعضای طالبان هنگام ورود از خاک پاکستان به افغانستان براثر سقوط بهمن کشته شدند. «محمد لعل امیری» سخنگوی پلیس پکتیا اعلام کرد: بیست و پنج نفر از اعضای طالبان براثر سقوط بهمن در شهرستان «زازی آریوب» از توابع استان پکتیا زمانی کشته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000