برای نخستین بار، یک زن به عضویت دفتر سیاسی حماس درآمد

سیاسی/ بین الملل 604e6fba92203_604e6fba92205 اعضای جدید دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه در حالی معرفی شدند که برای نخستین بار، یک زن در میان آنها به چشم می خورد.

به گزارش پایگاه خبری «آر تی عربی» روسیه، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که مجلس شورای این جنبش در جلسه امروز (یک شنبه) خود، اعضای دفتر سیاسی جنبش در نوار غزه را به همراه اعضای هیئت اداری و روسای کمیته های نظارت برآمده از مجلس را برگزید.

بنا بر آن چه در این بیانیه آمده، برای نخستین بار یک زن برای عضویت در دفتر سیاسی جنبش حماس انتخاب شده در حالی که ریاست بخش زنان جنبش نیز بر عهده یک زن دیگر است.

جنبش حماس در ادامه بیانیه خود ترکیب رهبری جدید جنبش در نوار غزه را این گونه معرفی کرد: «یحیی السنوار»، رئیس جنبش حماس در نوار غزه، «خلیل الحیه»، نائب رئیس جنبش، «فاطمه شراب» (الاخرس)، رئیس جنبش زنان حماس، «اسامه المزینی»، رئیس مجلس شورای جنبش در نوار غزه و «ماهر صبره»، دستیار رئیس هیئت اداری جنبش.

در بیانیه حماس همچنین «نزار عوض الله»، «محمود الزهار»، «روحی مشتهی»، «فتحی حماد»، «سامح السراج»، «مروان عیسی»، «صلاح البردویل»، «جمیله الشنطی»، «غازی حمد»، «اسماعیل برهوم»، «سهیل الهندی»، «زکریا ابومعمر»، «جواد ابوشماله»، «کمال ابوعون» و «عصام الدعالیس» به عنوان اعضای جدید دفتر سیاسی جنبش در نوار غزه معرفی شدند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تمام پروازها از مبدا عراق به حالت تعلیق درآمد

د مارس 15 , 2021
سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد تمام پروازهای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و عراقی از مبدا عراق به مدت یک هفته از تاریخ ۹۹.۱۲.۲۴ به حالت تعلیق در می‌آید. سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد کلیه پروازهای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و عراقی از مبدا عراق به مدت یک هفته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000