کشته شدن دست‌کم ۱۴ معترض در “یانگون” میانمار

سیاسی/ بین الملل 604e72c18eca1_604e72c18eca4 سایت خبری "میانمار اکنون" گزارش داد،‌ نیروهای امنیتی ۱۴ معترض را طی دیروز،‌ یکشنبه در شهر یانگون از پای درآوردند. در حالی که برخی رسانه‌های دیگر می‌گویند،‌ تعداد کشته‌ها بیش از این است.

به گزارش‌ رویترز و به نقل ازسایت خبری "میانمار اکنون" ، براساس اطلاعات گرفته شده از امدادرسانان و بیمارستان نزدیک منطقه صنعتی که اعتراضات در این شهر در آن رخ داده دست‌کم ۱۴ معترض کشته شده‌اند.

اما تلویزیون رسمی ام آر تی وی اعلام کرد تنها یک پلیس در اثر شدت جراحت کشته و سه تن نیز در اثر درگیری‌ها در منطقه باجو در مرکز کشور زخمی شدند.

تلویزیون رسمی معترضان را به پرتاب سنگ و غیره به نیروهای پلیس متهم کرد و افزود،‌ شک‌هایی درباره استفاده معترضان از سلاح وجود دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ارزش مالکیت و سرقفلی مغازه‌های میلیاردی تهران در 10 سال آینده به نصف کاهش خواهد یافت

د مارس 15 , 2021
یک استاد دانشگاه گفت: ارزش مالکیت و سرقفلی مغازه‌های میلیاردی تهران با توسعه کسب و کارهای مجازی و روی آوردن مردم به خرید های اینترنتی طی ۱۰ سال آینده به نصف کاهش خواهد یافت. صالح اسکندری، استاد دانشگاه و معاون مرکز آینده پژوهی انقلاب اسلامی در حاشیه ثبت نام در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000