تیراندازی در شیکاگو آمریکا/ ۴ کشته و ۲۷ مجروح

سیاسی/ بین الملل 604e64c0ed4af_2021-03-14_23-02 تیراندازی در یک مهمانی در شیکاگوی آمریکا ۳۱ کشته و مجروح به‌ همراه داشته است.

ای‌بی‌سی امروز (یک‌شنبه) از جان باختن ۴ نفر در تیراندازی یک فرد مسلح در شیکاگوی آمریکا خبر داد. تاکنون ۴ جان باخته و ۲۷ مجروح در حادثه تیراندازی یک فرد مسلح در یک مهمانی در شیکاگو گزارش شده است.

«خوزه ژارا» سخنگوی پلیس، دراین باره گفت: «پلیس حوالی ساعت ۴:۴۰ بامداد یک‌شنبه به وقت محلی در محل حادثه حاضر شده است. یکی از مهمانان در مهمانی شروع به تیراندازی کرده که منجر به مرگ چند نفر شده است.»

در این تیراندازی ۳۱ نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که در این میان ۴ نفر جان باختند. افراد جراحت دیده در این حادثه بین ۲۰ تا ۴۴ ساله گزارش شده‌اند.

مصدومان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند و حال برخی وخیم گزارش شده است.

پلیس شیکاگو تاکنون ۴ اسلحه از این حادثه را ضبط کرده است. تحقیقات در محل حادثه ادامه دارد و پلیس منطقه جزئیات بیشتری در این باره ارائه نکرده است

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بیشترین افزایش تورم برای کدام کالاهاست؟

د مارس 15 , 2021
آخرین تغییرات قیمت کالا و خدمات از این حکایت دارد که گروه‌های میوه و خشکبار، روغن و چربی‌ها و همچنین حمل و نقل بالاترین میزان افزایش قیمت را در بین کالاها و خوراکی‌ها به خود اختصاص دادند. براساس آنچه که گزارش تورم بهمن‌ماه نشان داد هر سه شاخص با افزایش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000